Cand am deschis usa in sufragerie era matusa mea care era plecata in Londra de 5 ani alaturi de Harry....stai ce??HARRYYY...ce cauta el aici?Mai intai m-am dus si am imbratisat-o pe tusa(asa ii spun de cand am 4 ani) mai ca era sa o sufoc.Dar de,mi-a fost foarte dor de ea,si apoi l-am imbratisat si pe Harry
-Ce cauti aici?Si cum de esti aici alaturi de matusa mea?Va cunoasteti?l-am intrebat pe Harry
-Inainte sa iti raspund de ce nu ne faci cunostinta cu acel baiat??intreaba Harry
-A da,mama,tata,tusa si Harry el este Radu prietenul meu.le spun cu o oarecare teama ca nu o sa-l accepte.
Dupa ce le-am dat vestea parintii mei imediat ne-au imbratisat si ne-au spus...cred ca de vreo un milion de ori ca ne sta bine impreuna...tusa mi-a spus ca are ceva important sa imi spuna.M-a tras de mana si ne-am asezat langa semineu.Intre timp tata si cu Radu s-au dus sa discute.Dupa ce ne-am asezat tusa a inceput:
-O sa....
~Perspectiva lui Radu~
Tatal Alexandrei mi-a spus ca trebuie sa vorbim asa ca l-am urmat pana in biroul sau.
-Uite ce este,imi iubesc fiica si nu vreau sa o vad cu inima franta asa ca ai grija cum te porti cu ea ca vei avea de aface cu mine dupa.Ai inteles Radu?
-Da domnule nu...
Ma intrerupe tatal ei
-Poti sa imi spui direct Marian,nu trebuie sa imi mai spui "domnule"
-Bine...Marian.Ce voiam sa spun este ca o sa am grija de Alexandra.O iubesc si nu as vrea sa o supar niciodata.
-Bine,te cred.Acum hai inapoi la fete.
Cand sa ma intorc in sufragerie o vad pe Ale sarind in sus foarte fericita.Ma duc la ea si o intreb:
-Ce ai facut?De ce esti asa fericita?
-Yey yey yey yey,tipa ea in continuare fara sa ma bage in seama
A vrut razboi,ii voi da eu razboi.M-am dus la ea si am sarutat-o ca sa se opreasca din tipat si ca sa ii dovedesc ei cat si lui Marian ca,chiar o iubesc.Dupa ce ne-am desprins din sarut ea s-a uitat cu ochii ei mari si albastrii in ai mei pe fata ei formandu-se in micut zambet.
-Hai sa iti spun de ce su sunt fericita!imi spune si ma trage de mana pana in camera ei
Dupa jumatate de ora
-Serios chiar ma bucur pentru tine!
Acum sa revenim la vestea importanta...Dupa ce ne-am asezat tusa a inceput:
-O sa mergem in Londra!spune ea in timp ce ma imbratisa
Eu am ramas pe ganduri procesand ce mi-a spus.De abia mai apoi am realizat ca o sa merg in LONDRAA
-Aaaa,serios???Yey yey yey....stai,dar pot sa mai iau pe cineva cu mine te rog??si fac fata de catelus plouat la care nimeni nu rezista.In timp ce o intrebam pe tusa l-am auzit pe Harry cum radea de mine asa ca am zis:
-Asteapta putin.i-am zis
M-am dus langa Harry am luat o perna si i-am dat una in fata ca sa nu mai rada de i-au intrat si fulgii din perna in gura.Apoi sa vezi la mine ras,trebuia sa vedeti ce fata avea dupa ce l-am lovit,mai ca ne prapadeam pe jos de atata ras(eu fiind pe jos la propriu facand ca in desenele animate,dadeam cu pumnii si picioarele pe jos astfel incat din greseala mi-am lovit catelusa,saracuta a schelalait asa tare).Dupa doza de ras pe ziua de azi am inceput din nou sa topai si sa strig YEY in toata casa de cred ca m-au auzit si vecinii.La un momendat l-am vazut pe Radu iesind din biroul lui tati si am inceput sa topai si sa strig si pe langa el.
-Ce ai facut?De ce esti asa fericita?ma intreaba el.Dar eu nici nu il mai bagam in seama la cat de fericita eram+cred ca am inceput sa si dansez...cred.Dupa cateva minute simt cum Radu ma saruta(cred ca pentru a ma opri din tipat).Dupa ce ne-am desprins din sarut mi-am atintit privirea catre ochii lui ciocolatii si l-am imbratisat.
-Hai sa iti spun de ce sunt fericita.si l-am tras dupa mine in camera.
Ne-am asezat suit in pat si am inceput sa ii povestesc.I-am zis si de faza cu Harry si mai ca era sa cada din pat la cat radea(doi oameni anormali,ce sa ne faci)
-Serios?Chiar ma bucur pentru tine.ma imbratiseaza si simt cum mi se uda tricoul.Ma desprind usor din imbratisare si il vad ca plange
-De ce plangi??
-O sa imi fie dor de tine.De abia ce suntem impreuna si deja ne "despartim",si incep si eu sa plang,dar apoi mi-a venit o idee.
-Hai pana jos ca am uitat sa termin ceva.
-Ce?
-Ce e vitamina.Hai cu mine.
Ajunsi inca o vad pe tusa acolo alaturi de Harry.Ma duc la ea si fac din nou fata de catel plouat.
-Deci pot sa iai pe cineva??
-Desigur,dar poti sa iei maxim trei persoane.
-Serios?Mersi tusa Anca-si o imbratisez strans-dar cand plecam?
-Peste trei zile vin sa va iau,ok?
-Bine tusico,te iubesc.si urc din nou in camera mea si il vad pe Radu intins.Ia stai el nu era cu mine??in fine ma duc si ma asez si eu langa el.
-Deci,ce ai facut?ma intreaba el trist.
-Nu te mai intrista atata ce nu ne despartim.Tu-eu-Camy-Teo=Londraaa
-Stai ce?Ma iei si pe mine?
-Desigur.Tusa a zis ca pot sa iau trei prieteni asa ca te-am ales pe tine,pe Camy si Teo.Aaa si apropo peste trei zile vine tusa sa ne ia,ai inteles,acum dute si apucate de bagaj si eu sa le sun pe fete,ok?
-Bine.ma saruta si cand sa iasa de camera Te iubesc!
-Si eu te iubesc.
Dupa ce iese din camera am sunat-o mai intai pe Camy.Haidee,raspunde o data,ce naiba ai facut cu telefonul ala,ti l-ai bagat in cur??(scuzati limbajul dar cand sunt nervoasa din gura mea ies si cateva curcubee)
-Alo,care dracu ma trezesti?spune maniaca somnului.
-Bai trezirea somnoroaso ca am sa-ti dau niste vesti bomba!
-Asa de dimineata?
-Care dimineata fa?(asa ne alintam noi uneori).E ora 16:45!!
-Cat???O doamne,o doamne!Cum naiba am dormit atata,am intarziat la lectiile de canto(mda,ea face canto de la 10 ani,firar el de Dumnezeu ,nu mi-a dat si mie niciun talent)
-Pai daca ai insomnii eu ce sa-ti fac?in fine ne intalnim in parc toate trei la ora 18:30.E bine?
-Da e bine,hai ca mai vorbim.Papa
Doamne ce tuta mai e si Camy uneori.In fineee,hai sa o sunam si pe pudelul nostru(ii zicem asa ca parul ei e tot carliontat si nici nu se poate pieptana,deci practic si oficial e un pudel pe doua labe)
-Alooo.Ce faci?Cum esti?De ce m-ai sunat?Stai tu trebuie sa ma intrebi.
-Hey Teo,pai ce sa fac,bine ca de obicei,sunt bine si indragostita,multu de intrebare te-ai sunat ca sa iti spun ca la 18:30 sa fi in parc,inteles?
-Da,stai asa cum adica indragostita?
Nu i-am mai raspuns la nicio intrebare si i-am inchis telefonul in nas.
Este ora 18:30 si ma indrept spre parc exersand moaca mea de suparata.Ajung in parc si ce sa vezi....
Scuze ca am postat tarziu dar am fost in pana de idei.In sfarsit am pus si capitolul 5,stiu e cam banala si scuzati greselile de ortografie.Sper sa va placa.Kisses :***
CITEȘTI
Norocul iti surade(Fan Fic-One Direction)
FanfictionAceasta este povestea Alexandrei,care in vacanta de vara va pleca impreuna cu Camy si Teo in Londra la matusa ei.Cum vor reactiona fetele cand la un concert Ed Sheeran ii vor intalni pe idolii lor?Ei bine cititi si o sa aflati.