Fara sa mai spun ceva m-am intors si am vazut ca in pragul usii statea tata cu mainile in san si suparat.... ma intreb oare ce o ave.a.M-am apropiat de el si imediat m-a luat in brate de parca nu m-a mai vazut de cativa ani.M-am si mirat de reactia lui,deoarece credeam ca este suparat,dar dupa ce m-am eliberat din stransoarea lui l-am intrebat:
-Cum de ai venit asa repede?Mama mi-a spus ca o sa vii peste cateva saptamani.
-Ce surpriza ar mai fi fost daca mama ti-ar fi spus ca vin??
-Ai dreptate...Te iubesc tata!Si il strang in brate
-Mai am o surpriza pentru tine.Ce ai zice de o zii tata-fiica??
-YEYYY!Si unde vom merge?
-Ei bine asta o sa vezi cand ajungem.Hai du-te si pregateste.
-Bine.
M-am dus sus si m-am imbracat ca in imagine si am coborat jos(ce toanta am fost,m-a sunat Camy si mi-a spus ca nu mai trebuie sa venim la scoala ca ne-a incheiat mediile si practic in sfarsit vacanta).Ajung jos si ii aud pe parintii mei vorbind in bucatarie asa ca am zis sa trag putin cu urechea(stiu ca nu e frumos dar na,"in situatii de criza faci orice" asa spun eu) si nu reusesc sa aud decat cuvantul "concert" sau unul asemanator.Oricum am observat ca tata iese asa ca m-am departat de langa perete si m-am dus repede spre scari in speranta ca nu m-a vazut.Ma vede tata pe scari si imi face semn sa plecam.
In masina
-Deci tata unde mergem?intreb eu mai nerbdatoare decat de obicei
-Pai-si scoate din buzunar 2 bilete-o sa mergem la un concert One Dorection,spune incercand sa fie amuzant.
-Tata,mai bine ai inceta sa stalcesti numele ca nu iti iese la fel de bine ca mie+nu mai incerca sa pari ca nu le stii numele,spun gestiguland de zor
-Dar chiar nu le stiu numele,spune incercand sa para serios.
-Daaaa,cu siguranta.Hai ma tata toata lumea stie ca pana si tu esti fan One Direction si sti mai multe lucruri despre ei decat despre propria ta fiica.A si am uitat ceva...
-1...2...3..
-AAAAAAAAAAAAA!Serios,de cand au One Direction concert in Romania/Narnia??
-Se pare ca,cat timp am fost in Anglia m-am intalnit cu managerul lor si i-am zis de Romania,iar el mi-a spus ca o sa vina aici in Bucuresti sa dea un concert +sesiune de autografe
-Super duper si o sa mergem si la sesiune?
-Dap si o sa ai si sansa sa-i intalnesti personal-spune scotand de la spate(de cand le avea acolo?)un card de intrat in culise.Hai coboara ca am ajuns.
Am coborat din masina si ce sa vezi peste tot numai fane nebune.Unele mai ca se luau la bataie care sa int prima(ok,asta este ciudat).In fine am reusit sa ne strecuram inauntru si...nu-mi vinsa cred AAAAAAAAA locurire noastre erau exact langa scena.Doamne tata esti cel mai bun imi apun in gand,dar cred ca m-a auzit deoarece l-am vazut cum a inceput sa rada.Ne-am asezat la locurile noastre si am asteptat sa inceapa concertul cand dintr-o data se sting luminile si apar pe un ecram mare poze cu baietii si apoi filmulete,iar dupa lumina se reaprinde si baietii erau direct pe scena,iar eu pe sub scena pe undeva ca am cazut de pe scaun ca i-am vazut.
-Buna seara Romaniaaaa!!striga Liam
-Sunteti gata de petrecere??!!striga Hazza( mda ii iubesc pe toti dar il prer pe Hazza)
-DAAAAAAAA!!strigam toate in cor+tata :))
Baietii au inceput cu melodia LWWY,dupa au fost Kiss You,Moments,WMYB,She's not afraid si ultima a fost C'mon C'mon la care Louis,Harry si Liam au inceput sa danseze.A fost cel mai te concert la care am fost vreodata.Dupa termirea concertului m-am dus in culise la baieti si ii vedeam stand acolo,atat de perfecti...sa continuam ca deja o dam in fanteziile mele.Am ciocanit la usa si am auzit cel mai dulce "intra" vreodata(de ce zic cel mai dulce,pt ca Hazza a zis asta).Am intrat sfioasa in camera si Zayn spune
-Hey nu te speria nu te mancam.la asta am inceput sa rad
-Baieti eu cred ca o sa o mananc,arata asa bine a pui-spune Niall aproape salivand pana cand Harry ii da una pee ceafa-AUU asta a durut.si la asta izbucnim toti in ras
Cand ne mai linistim s-a pus o liniste apasatoare pana cand eu rup tacerea
-Nu m-am prezentat.Buna sunt Alexandra dar puteti sa imi spuneti Ale si am 14 ani.
-Buna Ale.Eu sunt Harry ,iar ei sunt Zayn,Liam,Louis si Niall
-Va suparati da facem o poza si imi dati un autograf va rog??
-Nu,deloc dar nu vi lsesiunea de autografe?intreba Zayn
-Nu o sa vin ca nu am timp,trebuie sa plec ca parintii mei si nu pot venii(doamne deci imi venea sa imi dau palme,niciodata nu m-am mai balbait in halul asta)
-Ahaa,pai atunci hai sa facem poze si nu va i holbati atat la fundul meu,stiu ca e sexy dar nici chiar asa,a spus-o pe un accent atat de amuzant incat eram pe jos la propriu de la atata ras.
In fine,sa ne intoarcem la oile noastre.Si cum spuneam baietii au fost foarte de treaba,am facut o gramada de poze si mi-a dat si fiecare autograf.La sfarsit inainte sa plec Harry imi da o hartiuta pe care...
CITEȘTI
Norocul iti surade(Fan Fic-One Direction)
FanfictionAceasta este povestea Alexandrei,care in vacanta de vara va pleca impreuna cu Camy si Teo in Londra la matusa ei.Cum vor reactiona fetele cand la un concert Ed Sheeran ii vor intalni pe idolii lor?Ei bine cititi si o sa aflati.