20

1.7K 167 100
                                    

-

... 'Min Yoongi' kişisi 'Yoonie💦' olarak değiştirildi...

Park Jimin:

Sen son zamanlarda bana hiç nazik davranmıyorsun, Yoongi!

Yoonie💦:

Ah, ne?

Ne oldu, Jimin-ah?

İstemeden bir şey yapmadım, umarım...

Park Jimin:

Evet, yaptın!

Yoonie💦:

Ne yaptım?

Park Jimin:

Bu kadar sert olmamalısın

Kalçam hala ağrıyor ve her adım attığımda bacak içlerim kopuyormuş gibi hissediyorum!

Yoonie💦:

Ah, Jimin

Bir şey yaptım sanmıştım, tanrı aşkına...|

Bir şey oldu sandım ben de...

... 'Park Jimin' kişisi 'Bebeğim' olarak değiştirildi...

Bebeğim:

Ne yani

Burada yürüyememem söz konusu ve sen bir şey olmadığını mı düşünüyorsun!

YÜRÜYEMİYORUM DİYORUM

Yoonie💦:

Sert olmama alışıksın sanıyordum, Jimin-ah

Bebeğim:

Ama sen çok çok çoook serttin bu sefer :(

Sana durmanı söyledim ama sen beni umursamadın bile😢

Yoonie💦:

Jimin...

Güzel bacaklarını belime dolayıp parmaklarımı emdiğinde nasıl nazik olabilirim ki sana karşı?

Veya bana arkanı dönüp, benim için kendine dokunurken, ben nasıl sakin kalayım?

Güzel ve sıkı deliğinin ıslanmış olduğunu ve benim parmaklarımı sıcak mağarana daldırıp seni yardığımı gözlerimin önüne her getirişimde bana düşündüğünden de zor anlar yaşatıyorsun, Park.

Sıcak ve terle ıslanmış bedenini benim kucağıma yerleştirdiğinde ve beni içine alıp zıpladığında veya durmadan ismimle çığlık attığında nasıl yavaşlamana izin vereyim?

Ben senin dar ve sıcak deliğini hissetmek için deli oluyorum, Jimin

Ve sen gelip bana, dolgun kalçalarının arasına yerleştirdiğim dudaklarım ve seni dilimle sürdüğüm anlar aklımdan hala çıkmıyorken sana nazik davranmamı söylüyorsun.

silly cop√Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin