32[M]

1.7K 117 38
                                    

-

Bebeğim:

Yoongi

💦:

He

Tuvaletteyim çabuk söyle

Bebeğim:

Ne yapıyorsun orada

💦:

Ne mi yapıyorum orada

Bebeğim:

Evet?

💦:

İşiyorum Jimin

Ne yapayım başka?

Bebeğim:

Sen işerken inliyor musun|

Hm tamam

Hadi kapıyı aç

💦:

Ne

Bebeğim:

Kapıyı aç diyorum

Ben de işeyeceğim

💦:

Jimin manyak mısın

Git alt katta işe

İki tuvalet var evde

Bebeğim:

Ben senin yanında işemek istiyorum

Aç kapıyı hadi

💦:

Jimin işim var

Olmaz

Aşağı git

Rahat bırak da bitireyim şunu|

Bebeğim:

Hayır

Oraya geliyorum

...Bebeğim çevrimdışı...

💦:

Jimin gelme dedim sana!

Jimin!

...💦 yazıyor...

Tuvalet kapısının önünde duruyorken onunla mesajlaşıyordum. İçeride işemediğine adım kadar emindim. Benim varlığımı fark etmesini sağlamadan önce gelmiştim buraya ve o duymamam için özel bir çaba sarf ettiği inlemelerini gizlemek için elinden geleni yapıyor gibiydi. Bunu içeriden yükselen boğuk seslerinden bile rahatlıkla anlayabiliyorken öylece dikilmek canımı sıkmış ve ben de ona mesaj atarak rahatsız olmasına neden olmak istemiştim. Muhtemelen şuan kapının önünde onu dinlediğimin farkında bile değildi. Duymamasına özen göstererek sessizce kıkırdadım ve mesajlar gelmeye devam eden telefonumu kapatıp oldukça kısa olan şortumun arka cebine sıkıştırırken yavaş hareketlerle kulağımı kapıya yaslayıp içeride ne yaptığını dinlemeye başladım. Kısık sesi kulağıma ulaştığında sessiz küfürlerini sıralıyordu. Kendine dokunuyor oluşu aklımda dolanırken kapıyı açıp içeri dalmamı söyleyen yanımı bastıramıyordum. Habersizce içeri girer ve ona katılırdım. İki gündür sevişmiyorduk ve bu şuan beni tetiklemek için yeterince uzun bir süreydi.

silly cop√Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin