7[M]

3.1K 201 95
                                    


-

"Lütfen, şu siktiğimin pantolonunu çıkar artık!"

Yoongi alnına yapışan siyah saç tutamlarını güçlükle geriye doğru iterken, hala alt kısmında oyalanan oğlana seslenmişti.

Pekala, bu hale nasıl geldiği hakkında pek bir fikri yoktu ama altındaki koca şişlikle evinden kalkıp buraya kadar gelirken her şeyin farkında gibiydi. Özellikle, bulduğu gibi kolundan çekip barda bulunan herhangi bir odaya getirdiği genç onu fazlasıyla zorluyordu, son yarım saattir.

"Jimin, oyun oynamanın vakti değil, hadi ama!"

Yoongi, pantolonunun üzerinden penisine parmaklarını sürten çocuğa sitem etmiş ve acıyla başını geriye doğru atmıştı.

Park Jimin, şuan onunla oynuyor ve siyah saçlıyı çıldırtıyordu. Dili, altındaki çocuğun açılmış kasıklarında dolaşıyor, parmak uçları dar pantolonun kemerinin tokasına gidip geliyordu. Ama kumaş parçasını çıkartmak için en ufak bir harekette bile bulunmuyordu.

Birkaç dakika sonra, siyah saçlının sabrının tükenmeye başladığı o saniyelerde bu kadar oyunun yeterli geldiğini düşünerek kemerin tokasını açmış ve ardından da dar kotun düğmesini açıp fermuarı indirmişti.

İşte şimdi, Yoongi rahatlayacağını biliyordu. Park Jimin'in ne kadar becerikli olduğu ve onu tek bir dokunuşuyla bile havalara uçurabileceğini daha önce deneyimleyerek öğrenmişti zaten.

Sarı saçlı, altında uzanan bacaklardan çekip çıkardığı pantolonu bir kenara atarken gözlerini ıslanmış gri iç çamaşırın altında fazlasıyla belirginleşmiş penisten ayıramıyordu. Şuan o sertliğin üzerine kalçalarını yerleştirmek için çıldırıyordu. Fakat, şimdi bunun zamanı değildi. Kısıtlı bir vakti varken zamanını sadece Yoongi'yi rahatlatmak için harcayabilirdi. Bunu da yapacaktı zaten.

Yavaşça altında duran sertliğe doğru eğilmiş ve dudaklarını iç çamaşırının üzerinden ona sürtmüştü. Yoongi sonunda başlamanın verdiği rahatlıkla dudaklarını ısırıp başını geriye verirken uzun kemikli parmaklarını kasıklarındaki bedenin sarı tutamlarına dolamıştı.

Jimin, dudaklarına değen ıslak kumaş parçasının bir kısmını ağzının içine alıp çekiştirmeye başlamış ve penisin üzerindeki çamaşırı daha çok ıslatmıştı.

Siyah saçlı, dudakları arasından kısık sesli bir küfür bırakırken küçük olanın hala oyun oynadığının farkındaydı. Yoongi, onu altına alıp sertçe becerebilirdi ama Jimin'in şuan buna izin vermeyeceğini biliyordu. Bu nedenle sadece bekliyor ve kasıklarındaki sızıyı görmezden geliyordu. Bir süre daha sarı saçlı kumaş üzerinden setleşmiş penisi emmiş ve ara sıra dişlerini bastırarak Yoongi'nin hırlarcasına sesler çıkarmasına neden olmuştu. En sonunda ise küçük ellerini çamaşırın lastiğine dolamış, kumaş parçasını siyah saçlının uyluklarına kadar indirmişti.

"Ah, şuna bak Yoonie. Çok sert ve ıslak görünüyorsun..."

Jimin parmakları arasına aldığı aleti sıkıca kavrarken gözlerini siyah saçlıdan hiç ayırmamış ve dudaklarını ıslatmak için dilini pembeliklerinin üzerinde gezdirmişti.

Yoongi'nin siyah tutamları terden alnına yapışmış ve parlayan yaşlı gözleri ve ıslak pembe dudakları ile oldukça ateşli bir görünüm oluşturmuştu. Jimin, kendini zor tuttuğunu hissederken siyah saçlının güzel yüzüne bakmaktan vazgeçip dikkatini parmakları arasındaki ıslak penise vermişti.

Baş parmağı ile aletin başındaki menileri dağıtmış ve pürüzsüz derinin kayganlaşmasını sağlayarak parmaklarını daha hızlı ve rahat hareket ettirmeye başlamıştı.

silly cop√Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin