1. Bölüm

564 18 10
                                    

Cemreden
Merhaba ben Cemre Solmaz. Bugün okulumun ilk günü ve ben okula gitmek için hazırlandım. Az sonra evden çıkacağım.

10 dk sonra

Telefonumu aldım ve montumu giyip evden çıktım. 20 dk sonra okuluma varmıştım. Okula yeni gelmiştim. Yani sanırım sınıfta ki herkes yeni geldi. Çünkü üniversiteye yeni gelmiştim. Üniversite bire gidicektim. Arkadaşlarımı çok merak ediyordum. Sınıfın kapısını açtım.Biraz utangaç olduğum için sınıfıma girer girmez boş bir sıraya oturdum. 5 dk sonra öğretmen geldi.

Öğretmen : merhaba çocuklar ben yeni öğretmeniniz cemre. Şimdi sizde kendinizi tanıtın şu sıradan başlayalım. Evet kızım senin adın ne tanıt bakalım kendini.

Ceren : merhaba ben Ceren Yaldız. 20 yaşındayım.

Öğretmen : şimdi sen tanıt oğlum

Kürşat : merhaba ben kürşat yalçınkaya namıdeğer kürşat juan 21 yaşındayım.

Herkes kendini tanıtmıştı sadece ben ve kara bir çocuk kalmıştı.

Öğretmen : evet kızım şimdi de sen tanıt bakalım kendini

Cemre : ben Cemre Solmaz 20 yaşındayım.

Öğretmen : oğlum sen kaldın sende tanıt bakalım kendini

Cellat : ben Özgür Deniz Cellat 21 yaşındayım.

Öğretmen : eveeet herkes kendini tanıttığına göre yer düzeni yapabiliriz. Cemreciğim sen Cellatın yanına geç.

Cemre : hocam kızla otursam olmazmıı

Öğretmen : olmazz cemrecimm

Cemre : offf peki hocam

Offff bir erkekle oturmak zorunda kaldım ve bu çok kötü bişey yani benim için geçmişim beni biraz kötü etkiledi.

Cellat : selamm

Cellata cevap vermedim.

Cellat : selam dedim duymadın mıı

Cevap verme gereği duydum.

Cemre : sanada selam az önce dediğini duydum.

Cellat : niye ilk dediğimde cevap vermedin.

Cemre : sananee bu seni ilgilendirmez. Hem istediğim de cevap veririm istediğim de vermem.

Cellat : of iyi sana bişey diyende kabahat

Cemre : suss seninle bir daha konuşmıycam.

Cellattan

Cemre neden benimle konuşmak istemiyordu ki tüm kızlar benimle konuşur. Bunu bir cemreye sormam gerek.

Cellat : Cemree

Cemre : nee

Cellat : neden benimle konuşmak istemiyorsun tüm kızlar benimle konuşmak ister.

Cemre : bir ben senin bildiğin kızlara benzemem, iki geçmişim sağolsun seninle konuşmama izin vermiyor.

Cellat : ne oldu ki geçmişte, ee ama gizli kalmasını istiyorsan teneffüste söyleyebilirsin.

Cemre : tmm teneffüs te söyliyim

Cellat : artık dersi dinleyelim

Cemre : evet

Ders bitmişti.

Cellat : Cemree gelll

Cemre : ne bağırıyon öküzz yanındayım zaten

Cellat : istersen kantine inelim

Cemre : olur hadi gell

Yaren : cemre tanışalım mıı

Cemre : ee yaren şimdi olmaz cellata bişey dicemde

Yaren : tm cemre görüşürüz

Cemre : görüşürüz yaren

Cellat : ee anlat bakalım ne yaşadın geçmişte

Cemre : pekii sana nasıl güveneyim

Cellat : cemre bana güvenebilirsin kimseye bişey söylemem

Cemreden

Aslında cellat a güveniyorum ama kalbim söyleme diyor. Tabi ben söylicem.

Derin bir nefes aldım ve konuşmaya başladım.

Cemre : huuuh beni lisede bir erkekle oturtmuşlardı. İlk başta çok güzel kaynaşmıştık. Bir gün beni evine çağırdı ve ben de kabul ettim. Onun evine gittim sonra beni dövdü. Hala bir kaç tane morluk duruyor. Yanii o yüzden hiç bir erkekle konuşmuyorum.

Cellattan

Cemre ağlıyarak gidiyordu. Bende peşinden gittim ve cemrenin kolundan tutup kendime çektim

Cemre : ne yapıyorsun cellat

Cellat : cemre seni üzdüğüm için özür dilerim.

Cemrenin gözyaşlarını sildim

Zil çalar

Cemre : ee artık gidelim derse

Cellat : pekii gidelim.


Eveeet bu  bölümün sonuna geldik umarım birinci bölümü beğenmişsinizdir.

Hoşçakalın CemCelle kalın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hoşçakalın CemCelle kalın

PAPATYA İÇİN KURUYAN DENİZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin