PB2 - Bahagia itu miliknya

178 63 0
                                    

Karya dari NurulDil

Tajuk: Bahagia itu miliknya

Genre: Teen Romance

Vote: ✔️

1) Cover:

2) Sinopsis/Blurb:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

2) Sinopsis/Blurb:

Pertemuan diantara mereka langsung tidak diatur sama sekali. Si perempuan pergi ke situ hanya untuk menjadi pengapit kepada bakal pengantin. Si lelaki pula hanya untuk menyelesaikan kerja sebaik mungkin. Namun, mereka seakan disekat oleh sesuatu yang membuatkan mereka terjerat dengan sekali pertemuan.

"Aku tanya ni!"- NURHAN RAFFIQ

"Ini bilik saya lah!"- NURIN RAFFIQA

"Ni bilik akulah! tak nampak aku dalam ni."- NURHAN RAFFIQ.

Kejadian itu telah menyatukan mereka walaupun ditentang hebat oleh Nurhan. Masa berlalu dengan begitu pantas sehinggakan dia menyedari gadis itu yang dicarinya selama ini.

"Kau ingat tak aku selalu cerita dekat kau. Aku ada seorang lagi adik perempuan. Tapi, lepas kita kena pergi Singapura aku dah tak dengar khabar dia."- NURHAN RAFFIQ.

Hari demi hari dia menyimpan rahsia itu dari terbongkar kepada Nurin. Sehinggakan satu perkara buruk yang terjadi.

Dia manaruh berjuta kepercayaan kepada si dia tetapi, ia hancur sekelip mata.

"Say goodbye for your baby."- NURHAN RAFEED.

Siapa Nurhan Rafeed? Adakah dia penghancur rumh tangga diantara Nurhan dan Nurin atau sebaliknya?

Selepas semuanya berakhir dan kembali normal. Datang pula angin kencang yang datang menggoncang rumah tangga mereka.

"Aku rela berkongsi kalau itu membuatkan aku rasa tenang dan tidak rasa bersalah selama aku hidup." -NURIN RAFFIQA

Nurhan perlu disatukan seseorang. Namun, dia menolak dan dia harus memilih diantara Nurin atau si dia. Nurhan tetap dengan pendiriannya.

"Kalau abang tak nak pilih. Saya pilihkan. Saya akan pergi dari sini. Jauh dari sini."- NURIN RAFFIQA.

Disebabkan salah faham yang berlaku, Nurin bertindak untuk meninggalkan Nurhan. Adakah disebabkan cinta Nurin terhadap Nurhan sudah berkurang?

"Pergilah... Bahagia dengannya. Aku tak kan biar sesiapa ganggu kau lagi selepas ini." -NURHAN RAFFIQ.

.
.
Tajuk lama: Isteriku Seorang Pelajar × Bahagiaku Hanya Sementara

The cover is amazing 😍 Cover pun dah cantik apatah lagi ceritanya???

.

.

.

📌Don't forget to read, vote and comment

📌Masukkan dalam reading list korang

📌Follow author sekali

Promote ft Vote | OPENWhere stories live. Discover now