Karya thenafyleaa
Tajuk: That Mr.H Is Minie
Genre: Romance + Teen Fiction
Vote: ✅
1) Cover
2) Sinopsis/Blurb
Seorang gadis bernama Nayla yang tidak mahu bercinta sejak satu kejadian yang membuatkan dia trauma untuk bercinta dengan lelaki. Selepas berfikir masak-masak, kisah yang terjadi beberapa tahun dahulu bukan alasan untuk dia 'stay single'!
Seorang lelaki yang kacak tetapi keras kepala. Dia langsung tidak layan mana-mana perempuan yang mendekatinya walaupun dia tahu yang dia itu ramai peminat. Ya, itu klise tetapi itulah perwatakannya. Nama diberi ialah Harez.
"Bercinta is not my thing!"
Harez tetap berkeras namun kehidupannya berubah 360 darjah apabila munculnya si gadis yang dapat menawan hatinya. Hanya gadis itu dapat membuatkan hatinya berdetak laju bagai nak rak!
•••
Sedang Nayla leka meng-scroll instagram, langsung dia tidak perasan akan renungan Harez di hadapannya.
"Cause you're pretty.. and smart, and you're ignoring me so you're obviously my type." Ujar Harez sambil meneguk air jus oren yang dipesan.
"I'm sorry what were you saying?" Soal Nayla, mengalihkan
Perhatian kepada Harez.
"Perfect." Harez tersenyum sinis.
•••
Hadirnya orang ketiga dalam hubungan mereka membuatkan perasaan benci itu semakin membuak-buak terhadap diri masing-masing.
Sehinggalah...
"Bila hati dan perasaan mula tawar... Kita tidak mampu untuk menerima lagi orang tu dalam hidup. I guess sampai sini je hubungan kita. Thanks for everything."
Apakah kesudahan kisah cinta mereka? Harez dengan perangai yang anti-perempuan dan Nayla dengan kisah silam..
Siapa yang suka cerita romance dekat alam persekolahan boleh baca book ini😉
..
.
📌Don't forget to read, vote and comment
📌Masukkan dalam reading list korang
📌Follow author sekali
YOU ARE READING
Promote ft Vote | OPEN
Random💥Promote book and vote💥 STATUS: OPEN ✅ Batch 1: CLOSE Batch 2: CLOSE Batch 3: CLOSE Batch 4: OPEN Sila ikuti rules yang ditetapkan. Hanya rules yang mudah❤ ❤️Beautiful cover by @reenmedina © Kayli Bhan, 2021