Karya dari queenxxraa
Tajuk: My Only Boy!
Genre: Romance
Vote: ✔️
1) Cover
2) Sinopsis/Blurb
Everly Lyeann, seorang badgirl di Crystalist Highschool.. Dan juga merupakan President di highschool tersebut.. Tetapi murid murid di sekolah itu tidak tahu bahawa dia adalah president termasuk laa geng dia, tunggu sehingga masa yang sesuai katanya..
_____" Weyh, jom pergi kantin.. Aku lapar ahh, dah laa tak sempat nak breakfast pagi tadi " ajak Syafinna.." Kau nie, kerja nak makan jer.. Kurus jer, bukan gemuk pun.. Aku tibai kau ngan kuali kang satgi " kata AnisPAKK.. Terbuntang mata mereka semua dengan perlakuan Everly, bising betul.. Dari tadi mengadu lapar, tak boleh sabar sikit ke? Kan dah kena dengan kakak Everly titew.. Syafinna apa lagi, meraung sakit laa dia jwbnya..
____Selesai menemani Syafinna makan di kantin.. Pagi buta pun lapar ughh.. Mereka pun pulang ke kelas, waktu belajar pun hampir dekat.. Semasa Everly brjalan smbil berborak dengan Irdia, seorang budak lelaki melanggarnya.. Tapi muka dia familiar, jumpa mana ehh? Budak lelaki tersebut bangun lalu meminta maaf kepada Everly manakala dia pula hanya mengangguk dan menayang muka dinginnya..Sampai sahaja mereka bertujuh di depan kelas, kelas yang riuh tadi bertukar menjadi sepi.. Al maklum laa, siapa jer yang tak takut dengan mereka.. Everly duduk di tempatnya, tepinya pula kosong tiada manusia.. Cikgu yang susun tempat duduk, kita pasrah jer laa..Dia teringin juga bila boleh ada manusia di tepinya, sekurang kurangnya tiada laa dia sunyi.. Boleh jadi teman borak juga.. Cikgu pun masuk dan membawa seorang budak lelaki, budak lelaki yang telah melanggarnya tadi!~ Oh my! Hensemnya dia, cair aku.. Ehh ehh, since when Everly Lyeann nie pandai cair? Shuh shuh ~ desis hati kecil Everly.. Dia tetap dengan muka bekunya..
____Jeng jeng jeng! Adakah budak lelaki tersebut berjaya menambat hati Everly Lyeann yang dingin itu? Saksikannya!
Start: 8. 01. 2021End:
⚠️Story nie ad mencarut tau, so jangan laa korang ikut carut tu!
Siapa yang suka cerita romance dan cerita tentang highschool boleh tekan butang read cepat-cepat😉
.
.
.
📌Don't forget to read, vote and comment
📌Masukkan dalam reading list korang
📌Follow author sekali
YOU ARE READING
Promote ft Vote | OPEN
Random💥Promote book and vote💥 STATUS: OPEN ✅ Batch 1: CLOSE Batch 2: CLOSE Batch 3: CLOSE Batch 4: OPEN Sila ikuti rules yang ditetapkan. Hanya rules yang mudah❤ ❤️Beautiful cover by @reenmedina © Kayli Bhan, 2021