PB22 - Buruan Cinta

33 22 1
                                    

Karya dari anis_zainal

Tajuk: Buruan Cinta

Genre: Romance + Thriller

1) Cover

2) Sinopsis/Blurb

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


2) Sinopsis/Blurb

[KARYA PERTAMA]

Nur Naura Nadhira

Menyimpan perasaan cintanya untuk lelaki yang merangkap kawan baiknya sendiri iaitu Tengku Mohd Hadif Amzar. Tapi lelaki itu bakal berkahwin dengan seorang gadis dengan tiba-tiba.

Demi tidak mahu kehilangan Hadif disebabkan perasaannya yang menganggap lelaki itu lebih dari kawan. Naura sanggup memendam perasaannya agar tidak kehilangan lelaki itu.

"Aku sanggup terluka, daripada kehilangan dia disebabkan perasaan ini." -  Naura Nadhira.

Tengku Mohd Hadif Amzar

Dia bakal bernikah dengan seorang gadis yang dipilih oleh ibu bapanya, tetapi dalam masa yang sama dia terpaksa menahan kekecewaan. Dia juga menyimpan rahsia besar yang hanya dirinya sahaja tahu.

Disaat mula hadirnya kebahagiaan dalam hidupnya, rahsia yang selama ini disembunyikan akhirnya terbongkar. Dia hanya mampu berserah dengan takdir.

"Kalau lepas honey dengar apa yang hubby cerita, lepastu honey nak tinggalkan hubby, hubby redha." - Tengku Mohd Hadif Amzar

Tiba suatu hari seorang lelaki misteri datang dalam hidup mereka di saat semua masalah belum selesai. Apakah lelaki itu mahukan? Siapakah dirinya sebenar?

"You are mine forever, my dear."

"Maafkan saya, Encik Hadif telah mengalami..." - Doktor Mikail"

Apakah yang terjadi? Adakah Naura dapat meluahkan rasa cintanya kepada Hadif? Apakah yang dirahsiakan Hadif? Adakah semua ni akan selesai?

Siapa suka cerita romance sekali dengan thriller boleh baca cerita ini😉
.

.

.

📌Don't forget to read, vote and comment

📌Masukkan dalam reading list korang

📌Follow author sekali

Promote ft Vote | OPENWhere stories live. Discover now