Hoşgeldiniz Umarım beğenirsiniz eğlencesine yazılmış bir fictir lütfen yorumlarda "bagtanpink nah real,Taesoo yok vkook real" diye şeyler yazmayın ben baştan uyarımı yaptım teşekkürler iyi okumalar
Başlama tarihinizi ve neden bu hikayeye başladığınızı yazarsanız sevinirim♡♡☆
________
Jisoo sabah erkenden okul için kalkmıştı uyuşuk adımlarla banyoya doğru ilerliyordu.Gözlerini bile zarzor açarken ne ara musluğu açıp Ellerini yıkadığını fark etmemişti. O ellerini yıkarken bir anda saçları havalanarak yavaşça çekilmişti.
"Biliyorum tae uyanmalıyım ama gece çok geç yattım napıyım"
Yüzünü yıkayıp dişlerini fırçaladıktan sonra üzerini giyinmek için dolabı açtı.Okul forması giymeyi oldu olası Nefret etmişti o yüzden sade bir kombin ayarlayarak giymişti.Son olarak saçlarını tarıyordu.
O ara ise dudağına süreceği lipbalm kendiliğinden hareket etmiş dudağına hafıf hareketler ile sürülüp geri yerine düşmüştü.
"şey teşekkür ederim tae"
Tae,Jisoo'nun içinde yaşayan bir ruhtu aralarında nasıl bir bağ olduğunu ikiside bilmiyordu ilk başta garipsedese sonra alışmıştı Jisoo.Onların arasındaki bağ çok sıra dışıydı ne yapsalar ne etselerde bir türlü kopamıyorlardı.Jisoo'da bunu kabullenerek yaşamına devam etti.
"Tae,bugün lütfen uslu dur olur mu yoruldum tuvalete kaçarak ağlamaktan bıktım"
Jisoo aynaya bakarak konuştu ve konuşmasını bitirdiğinde aynada baş parmağı havada bir el çizildi
"güzel"
Saçlarını taramayı bitirdiğinde sandalyesinden kalkarak odasından çıktı.Normal adımlarla merdivenlerden inerek nefis kokular gelen muftağa yöneldi.Ablası Jennie ve Abisi Jungkook uyanmış Kahvaltı hazırlıyorlardı.Jennie ve Jungkook ikizlerdi ama Jennie Jungkook'tan 1 dakika daha önce doğduğu için ailenin en büyüğü kabul ediliyordu.
"Günaydınnn"
"Günaydın bücür ve Tae"
Jisoo bücür lafına karşılık hafifçe dudağını büzdü o sırada buz dolabı açılmış içerdeki zeytin ve peynir tezgaha koyulmuştu.
Ev halkı Tae'ye zamanla alıştığı için artık tepki göstermiyorlardı.Herşey hazır olunca hep beraber masaya oturmuşlardı.
"Jisoo-shi"
"Efendim unnie"
"ace-"
Onlar konuşurken bir anda bardak yere düşüp kırılmıştı.
"Tae!Birşey konuşıyoruz şurda sende burdasın biliyoruz"
Jennie sahte bir sinirle çıkışınde Jisoo hafif bir gülüş bırakmıştı.Jungkook ise hiçbirini takmadan güzelce Kahvaltısını ediyordu zaten sınıfta kalıcaktı ama son anda derslere sıkıca tutunuyordu.Anlaşılan bu okul lanetinden hızlıca kurtulmak İstiyordu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
^Gizli güç^ [TaeSoo/Vsoo]
FanficJisoo bir ailenin en küçük kızıdır.İçinde barındırdığı güç sayesinde okulda yaşamında Sürekli canavar diye anılmaktadır. İçindeki güç ona bir sürü sorumluluk ve macera getiricektir. Jisoo acaba hepsinin altından kalkabilecek miydi? Bu sorumlulu...