Çok bağırma tamam mı?

186 23 19
                                    

İyi Okumalar~

Sınır: 10 oy 10 yorum dolmadan yeni bölüm gelmicek

_______

Jennie kocamna gözleri ile küvetin içindeki küçük kardeşine yaklaştı musluğu kapatıp ona döndü.

"ablacım.."

"Unnie çok canım yanıyor  istemiyorum  artık  bana hakaret  etmesinler gerçekten  yoruldum ölmek istiyorum  ölemiyorumda bıktım"

Jisoo ıslak vucudu ile titriyordu bileklerindeki yaralar  kabuk bağladıktan sonra tamamen yok olmuştu

"Tae!  Yapma iyleştirme beni istemiyorum ölmek istiyorum!!"

Ağlaması  şiddetlenince Jennie ona sarılıp sırtını sıvazlamıştı güven vermek istiyordu

"Sakin  ol bitanem ben yanındayım. Ölmek falan yok çıkar  bunu aklından sen çok güçlüsün  biz güçlüyüz inan buna sadece  tamam mı canım"

Ayrılıp gülümsedi ardından jisoo'yu küvetten çıkartıp üzerini değiştirdi arada küçük  esprilerde yaparak onu güldürmeye çalışıyordu saçlarını  kurutmadan önce Jungkook'lar aklına geldi.

Jungkook'un numarasını tuşlayıp kulağına götürdü.

"Jungkook, Jisoo burda iyi eve gelin"

Telefondan onaylayan mırıltılar duyunca telefonu  kapattı saç kurutma makinesinide çekmeceden çıkartıp aynanın önüne geçmiş Jisoo'nun yanına geldi. Ama saç kurutma makinesi bir anda elinden alınıp hareket etmeye başladı. Arada jisoo'nun yüzüne tutularak oyun yapılıyordu.

"aah tae yapma kkk"

Jennie  şaşkınlığını bırakıp aşağı indi yemek hazırlaması gerekiyordu. Ocağa kaynamış  sıcak suyu koydu ve içine ramenleri attı. O pişerken Jennie  ise telefonu ile ilgileniyordu ki zilin çalması bunu böldü  kapıyı açtığında Jungkook  sinirle içeri girdi. Nayeon  ve Jennie  onun kollarından tutup durdurdular.

"sakin ol abi"

"Jungkook  o korkuyor zaten  çok bağırma tamam mı?"

"Ona sağlam bir ayar çekmemiz gerekiyor bizi nasıl korkuttuğu hakkında  en ufak bir fikri yok!!"

"biliyorum  ikiz kardeşim canım  kardeşim  ama o daha küçük  ve ne yapması gerektiğini  bilmiyor Tae'de onu zorluyor oda dayanamayıp bu yola başvurmuş düzgün  bir dil ile uyaralım bağırmak onu daha çok korkutucak"

"İyi tamam düzgün okunuşuruz!"

Jungkook kolları kurtarıp koltuğa oturdu on dakika ardından jisoo yavaş adımlar ile aşağı indi.Onun indiğini gören Nayeon hızla sarılıp saçlarını çekmeye başladı yavaşça bu cezaydı küçük bir ceza olsayda en yakın arkadaşına kıyamıyordu.Jisoo'da o sarılınca direk sarılıp özlem giderdi.

"çok korktum Jisoo-yah"

Umarım beğenirsiniz



^Gizli güç^ [TaeSoo/Vsoo] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin