2.

306 13 5
                                    

Musela jsem. Musela jsem mu odepsat. Asi další hodinu, jsem se převalovala na posteli a přemýšlela co odepsat.

Nakonec jsem prostě vzala mobil a naťukala do něho, co se mi zrovna honilo hlavou.


Milí neznámý,
Jsem poctěna, že jsi mi napsal. Budu hádat.. zřejmě mi jen tak neprozradíš, kdo jsi. Mě asi znáš, takže se představovat nemusím. Zkrátka bych chtěla vědět, z jakého důvodu mi píšeš a jak si to mám vyložit...

Tvoje Kate..💋

Chvíli jsem jen civěla na napsaný text. Nakonec jsem zprávu odeslala a pro jistotu ho okamžitě vypla.

Vstala jsem. Ovšem bez mobilu. Ten stále ležel na posteli.

Asi dalších 10 minut jsem chodila kolem postele a hlavou se mi rvalo hned několik myšlenek, co by zřejmě mohl odepsat.

Moje myšlenky nakonec přerušilo moje břicho voláním o nakrmení.

Natáhla jsem se po mobilu. Hned jsem ale ruku přitáhla zpátky ke mě.

"Ne...musíš vydržet." pak jsem sešla dolů.

Máma stále koukala do notebooku a nervózně srkala kafe. Měla nejspíš hodně práce. Pořád má hodně práce. Aby udržela rodinu v nějaké finanční situaci, velice pracovala. Chtěla si v práci udržet vysoké postavení.

"Víš mami..." nervózně jsem začala a připravovala při tom toasty.

"Nemám čas! Dělej si co chceš!" vyjela po mě.

Byla sem v šoku. Asi jsem to dneska ráno hodně posrala. Radši jsem si dodělala toasty a rychle se odebrala do pokoje.

Nechala jsem být mámu mámou. Bylo to pro mě sice těžké, ale člověk bude mít i těžší situace, které bude muset zvládnout sám....

Sedla jsem si na kraj postele a talíř jsem odložila na noční stolek. Opatrně jsem se natáhla po mobilu. Nádech a výdech. Zapnula jsem ho. Zklamaně sem vydechla a upustila jsem ho zpět do peřin.

"Bzzzz" ozvalo se najednou zpoza peřin.

S nadšením jsem okamžitě otevřela telefon a začala jsem číst.


Ahoj ahoj ahoj 👄
Samozřejmě že zůstanu zatím tvůj neznámý. Konec konců se mi ta přezdívka líbí.

Ty ovšem budeš velmi dostupná. Byla jsi zklamaná když jsem nic nenapsal viď? Upustila jsi telefon do tvého sametově modrého povlečení že? Ano... stále tě sleduju. A ujišťuji tě...že ani nepřestanu.

XX tvůj neznámý 👄 XX

"Páni..." byla jsem zmatená. Nevěděla jsem co tím myslí.... jak mě sleduje? Jak ví moje povlečení?

Milí neznámý💍

Nechápu tě...ty mě sleduješ? PROČ??

Tvoje udivená Kate🧐

Bez váhání jsem poslala zprávu a netrpělivě jsem čekala na odpověď.

Prdelko..👄

SLEDUJU TĚ. Nevím co je na tom tak nepochopitelného. Před chvíli si řekla
"páni". Teď už to snad chápeš.🎈

The Game🥀 [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat