Eda:
Toplantıyı bitirdiğimizde Serkan Bey' e kahve teklifinde bulundum o da kabul etti, nedensizce içim kıpır kıpır olmuştu.
Serkan:
Bana kahve içmeyi teklif ettiğinde şaşırmıştım bir o kadar da sevindim.
Yazardan:
Serkan: Teklifin için teşekkür ederim.
Eda: Asıl ben teşekkür ederim, kabul ettiğin için yani.
Serkan: Ne zamandır sormak istiyordum, toplantı odasındaki tabloları kim yaptı? Yanlış anlamayın, çok güzel olmuş ve imkan varsa bende bir kaç tanesini kendi şirketim için istiyorum.
Eda: Öncelikle bunları sizden duymak gerçekten çok güzel ve o tabloları ben çizdim.
Serkan:
Ben çizdim deyince ne diyeceğimi bilemedim, çok yetenekliydi.
Yazardan:
Serkan: Aa öyle mi ? Gerçekten çok yeteneklisiniz çünkü hepsi birbirinden güzel, tebrik ederim
Eda: Teşekkürler, İstanbul'a ne zaman dönüyorsunuz? İsterseniz ben size yarın bir kaç tablo çizerim hem benden hatıra kalır.
Serkan: Tabi neden olmasın. Size bir şey daha soracağım, şirketin peyzajını kim yaptı? Başarılı bir iş çıkarmış. Etkileyici...
Eda: Ben!
Serkan: Siz mi? Çok yeteneklisiniz, hem resim çiziyorsunuz, hem peyzaj mimarısınız başka bir özelliğiniz var mı demeye korkuyorum şu an?
Serkan ve Eda gülerler.
Eda: Aslında var desem? Çiçekler ile çok ilgiliyim yani annem çiçekçi... En azından eskidendi..
Serkan: Anlamadım? Şimdi değil mi?
Eda: Bu konuları konuşmasak olur mu?
Serkan: Tabi ki, nasıl isterseniz.
Yazardan:
Serkan'ın telefonu çalar, arayan Buse'ydi. Buse kim mi? Şirketin hem ortağı hem de Serkan'ın sevgilisi...
Serkan açma zahmetinde bile bulunmadı, direk sessize aldı.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Eda: Yanlış anlamayın ama neden açmadınız belki önemli bir şeydir?
Serkan: Yok, kız arkadaşım. Önemli bir şey olmadığına eminim
Eda: İmzaları da attık. E o zaman ben artık çıkayım, siz nerede kalıcaksınız? İsterseniz asistanım Jane otel ayarlasın?
Serkan: Yok, teşekkürler. Efe'nin evinin anahtarı var bende onda kalıcam. İyi akşamlar, Eda Yıldız. Yarın görüşürüz.
Eda: İyi akşamlar Serkan Bolat. Yarın görüşürüz.
Serkan:
Ne olduğunu anlamadan gün bitmişti ve hiç yorgun hissetmiyordum. Efenin evine doğru yola çıktım. Eve girdim ve yıldızları izlemeye başladım. Bugün ne olmuştu bana? Hiç işi düşünmedim, aklımda hep o vardı... Sadece o..
İyi geceleerrr!! Umarım bölümü beğenmişsinizdir, lütfen oylamayı unutmayın, bir de sizce Eda da Serkan'a karşı bir şeyler hissediyor mu? Yorumlara, fikirlerinizi yazın, takipte kalın! 🐣🐼🤘🏻🤸🏻♂️💖💖