İş Günü

660 76 18
                                    

İyi Okumalar! Umarım beğenirsiniz.

Serkan:

Şimdi ben Eda'ya aşık olmuştum evet bunu kabul de etmiştim ama o? Onun duyguları? Onun hisleri ne olacaktı?

Yazardan:

Serkan: Tamam kabul ediyorum, etmeliyim de. Ama ya Eda? Ve daha sevgilisi olup olmadığını bile bilmiyorum. Varsa ne yapıcam ben? Bunu düşünmek bile bana sinir bozucu geliyor.

Engin: Haklısın, öğrenmelisin bir şekilde.

Ferit: Yarın şirkete geldiğinde gözlem yaparız. Üstü kapalı bir şekilde öğrenmeye falan çalışırız belki.

Serkan: Diyelim ki var? O zaman ne yapıcam ben?

Engin: O zaman yapıcak bir şey yok abicim. Kızı sevgilisinden ayırıcak halimiz yok ya.

Serkan: Ne? Bunu aklıma sokan sizsiniz. Tutturdunuz aşıksın diye. Şimdi de dediğinize bakın.

Ferit: Biz sadece duygularına tercüman olduk.

Engin: Hah, ağzımdan lafı aldın Ferit. Neyse bunları konuşmak için erken daha, yarın bakarız.

Serkan: Tamam, yine de teşekkür ederim, sağolun.

Engin: EyvAllah abicim, her zaman.

Ferit: E hadi biz gidelim Engin. Yarın şirkette görüşürüz.

Serkan: Güle güle...

Eda:

Fifi ve Ceren'e eve gelmeleri için haber verdim. Melo zaten evdeydi.

Yazardan:

Eda kızlara olayı anlatır.

Eda: Anlayacağınız böyle kızlar.

Ceren: Eda, bu Serkan Bolat sana

Melo: Aşık olmasın?

Fifi: Ne saçmalıyorsunuz siz ya?

Melo: Sen sus kara kız!

Eda: Fifi haklı kızlar. Hem adamın sevgilisi var. Gördünüz siz de

Melo: Belki ayrılmışlardır.

Ceren: Kızım, hangi adam bir kadın için havaalanında 10 saat bekler? Hem de o kadar işi varken. Ayrıca şu dergilerde okuduğumuz işkolik Serkan Bolat'tan bahsediyoruz.

Melo: Aferin uzun, ağzımdan lafı aldın. Aynen öyle.

Fifi: Bana kalırsa, Eda gibi başarılı bir iş kadınını kaçırmamak için öyle yaptı.

Eda: Bence de öyle. Hem bana da öyle dedi.

Fifi: Bak gördünüz mü?

Melo: Off, siz de bazen çok safsınız.

Ceren: Erkek milleti bu, karşına geçip şakıyacak hali yok. Davranışlarına bakmalısın.

Fifi: Bu konuda Ceren'e katılıyorum. Sen iyisi mi davranışlarını ölç, tart bize de her gün rapor ver.

Eda: Böyle bir yere varamayacağız. En iyisi konuyu kapatalım.

Gece olur. Serkan'ın aklında tek bir kişi vardır. Aynı şekilde Eda'nın da. Serkan, Sirius'la oynar yatar. Eda'da kitap okuyup yatar.

Eda:

Sabah olunca hazırlanıp şirkete geçtim. Kapıda Serkan ile karşılaştım.

Araftaki AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin