''Aşk Diyoruz...''

705 66 11
                                    

İyi okumalaarr,canım #edser ve #hanker shipcilerim! Bu arada, Serkan'a o kadar çok sinirliyim ki, anlatamam.Sürüm sürüm sürüneceği günleri görmek dileğiyle.Ama zaten thebursin bize söylemişti -çok pardon ama- GÖT HERİF diye skhfdjhfksjdsd. Adam bir şeyler biliyor ki böyle dedi, bizde karşı çıkmıştık bir de...Hep birlikte ''Kahrolsun Serkan Bolat!''

Yazardan:

Eda'nın gözünün kararmasıyla Serkan hemen Eda'yı tutar. Tüm şirket Eda'nın başına üşüşür. Eda'yı koltuğa yatırıp ayıltmaya çalışırlar.

Serkan:

Eda bayıldığında Eda'yı tutup koltuğa yatırdım ve ayıltmaya çalıştık. Neden bayıldığını anlamadım. Şirketimizin avukatı Seymen bizi karşılamıştı ve Eda hemen bayıldı.Uyanınca soracağım.

Yazardan:

Eda uyanır. Ve herkes kendi köşesine çekilir.

Eda:

Seymen'i görünce gözlerim karardı ve sonrasını hatırlamıyorum. Seymen ben daha üniversitedeyken babaannemden beni istemiş ve babaannemle ben istemeyince beni kaçırıp zorla öpmeye kalkmıştı. Sonra tabi ki babaannem yakaladı ve polise teslim etti. Ama nasıl oldu da şimdi burada anlamadım. Ve sonunda Serkan'a sormayı akıl ettim.

Yazardan:

Serkan: Eda, iyi misin?

Eda: Onun ne işi var burada?

Serkan: Bir kere o dediğin beyefendi, bizim şirketimizin avukatı. Ayrıca bir ismi var, Seymen Bey.

Eda: Kim olduğunu senden öğrenecek değilim. Kim olduğunu gayet iyi biliyorum. Bu arada ekibime söyledim, geriye döndüler. Ben tek kalıcağım burada. Zaten aileleri var.

Serkan: Benim neden haberim şimdi oluyor? Ona göre sana ekip hazırlardım.

Eda: Bugün söyleyecektim.

Seymen'in öksürmesiyle ona dönerler.

Seymen: Eda, naber?

Eda, hemen kalkıp geriye bir kaç adım atar.

Eda: Senin ne işin var burada? Beni mi takip ediyorsun? Sen en son...

Seymen: Evet, ben en son hapishanedeydim senin yüzünden.

Serkan: Ne? Ne demek bu Eda?

Eda, tek kelime etmeden çıkar ve taksi çağırır. Binip oradan uzaklaşır.Serkan'da arar ama ulaşamaz. En sonunda o da çıkar ve Eda'nın evine gider.

Melo: Buyurun, kime baktınız?

Serkan: Merhaba, Serkan Bolat ben.

Melo: Vayy şu mimar Serkan Bolat mı? Sanırım Eda'ya gelmiştiniz ama burada yok.

Serkan: Tamam, teşekkürler.

Serkan uzaklaşırken, Melo arkasından bağırır.

Melo: Bu arada ben de Melo yani Melek

Serkan: Memnun oldum Melo.

Melo: Bende, bende... Dadama bak seenn! Arkasından kimler koşuyor...

Serkan bu sefer Ayfer'e gider ama Ayfer evde yoktur. Serkan'da internetten bakarak çiçekçilerini bulur ve oraya uğrar.

Serkan: Merhaba Ayfer Hanım, Eda burada mı?

Ayfer: Hoş geldiniz Serkan Bey de Eda bu saatte buraya gelmez.

Araftaki AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin