AVM.

72 3 0
                                    

Evet arkadaşlar,bugün uzun bi sürenin ardından sizlerleyim.Umarım beğenirsiniz.

MERVE'NIN AĞZINDAN;

Ve ardından evin içine girdik,herkes resmen altına ediyordu.Ben mi? Evet bende.Bu eve en son ne zaman girilmişti böyle.Resmen hayatımda gördüğüm en iğrenç evdi.Tam bunları düşünürken mert şöyle dedi "Bence geri dönmeliyiz."Herkes onayladı tabii ki,çünkü hepimiz evin girişinden sıçmaya başlamıştık.Evden çıktık,ne yapcaz diye içimiz içimizi yiyordu uzun zamandır hep beraber AVM'ye gitmiyorduk.Ve bunu söyledim.Herkes "Tamam olur" dedi.AVM'ye doğru yola çıktık.Daha yolun yarısını tamamlamadan yoruldum.Bu ne böyle? Bu kadar uzak AVM mi olur? O sırada yanımızdan harika yakışıklı çocuklar geçiyordu,sude bu durur mu hiç? "Merve bak" diye beni ittiriyordu.Ve gerçektende hepsi harikaydı.Resmen çocuklarda gözüm ben çocuklara bakarken AVM'YE vardığımızı fark etmemişim duvara çarpıyodum ki emre son anda "Dur" dedi.Ani bi hareketle durup "Tamam be durduk" dedim. O da Mert'e "Uyarsak ayrı dert,uyarmak ayrı dert." dedi,duyuyordum ama siklemedim.Sonunda AVM'nin içine girmiştik.Içerisi serindi,bunu seviyordum.Erkekler ayrı kızlar ayrı dolaşmaya başladık.AVM'nin içinde beraber dolaşmayı sevmeyiz.

EMRE'NIN AĞZINDAN;

Kızlar ne yapıyordu merak ediyorduk,çünkü biz baya acıkmıştık AVM'nin içinde ayrı dolaşırız ama yemekleri beraber yeriz,o kadar gerizekalıyız işte.O kadar acıkmıştık ki kızları arıycak durumdaydık.Biraz daha bekleyelim dedik.Mert her zaman ki gibi bizden daha açtı.Bu çocuğu annesi küçükken kesinlikle aç bırakmıştı.Ben "D&R'a gidelim" dedim.Klasik işte,hep oraya gideriz.Pek sevmem ama ev D&R poşetleri ile doludur.Belkide seviyorumdur.Etrafımızda çok güzel kızlar vardı,ama bizde onlarla tanışıcak cesaret yoktu. Niye böyleydi? Her seferinde beğenir ama sadece bakardık,gerçekten hoş değil.En azından benim hoşuma gitmiyordu.Mert bizden gizli kızları arayıp "Hadi yemek yiyelim" demiş.Kesinlikle aç bu çocuk.Kızlarla McDonald's ın önünde buluştuk,yemeklerimizi aldık ve boş masa aramaya başladık,boş masa ararken kendimi Müge Anlı gibi hissediyorum,hoş bi durum değil.Sonunda Sude boş bi masa bulmuştu,farkında değildi ama yanında güzel kızlar oturuyordu.Biriyle bakışıp duruyordum.Kız masamıza gelip "Meraba" demişti,bizim kızlar soğuk bi şekilde "Sanada" dediler.Bana "biraz gelebilir misin?" diye sorunca dondum kaldım,sonra kendime gelip "Tabii,tabii" dedim."Numaramı ister misin?" diye sordu,hiç düşünmeden kabul ettim.Ve numarasını verdi.Ardından hemen masaya döndüm.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 04, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Dostluk Zamanı.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin