Ece'nin Ağzından ;
Bu uzun günün ardından hepimiz mutfağa girdik.Elimize ne geldiyse bir şeyler yapmaya çalıştık.Birbirimize bir şeyler fırlttık sanarsın yemek yapmaya değil birbirimize bir şeyler fırlatmaya girmişiz.Emre'gilin evindeydik.Bir süre sonra Emre'nin sevgilisi geldi eve.Gerçekten yakışıyorlardı.Geçti ve bir koltuğa oturdu.Hepimiz aynı fikirdeydik kız biraz suratsızdı.Ama Emre seviyordu elimizden hiç bir şey gelmez.Kendimize bir şeyler hazırladık ve televizyonun karşısına geçip yayıldık.Emre'nin sevgilisi direk gibi dikilmişti.Kız kendini baya kasıyordu kıza ''OTURSANA'' dedim.Sonunda kız oturmayı başarmıştı .Hepimiz topluca filmi izliyorduk.Korku filmiydi ''PARANORMAL ACTIVITY'' hepimiz altımıza ederek izliyorduk galiba.Emre filmi kapattı ve şöyle dedi ''HEPİMİZ KORKUYORUZ,FARKINDAYIM KOMEDİ FİLMİ AÇALIM?'' Emre'nin fikrine herkes katılıyordu .Çünkü herkes çok korkmulştu.Emre ve kız arkadaşı mutfağa gitti.Kesinlikle kavga ediyorlardı.Sonra kız geldi çantasını aldı ve gitti.Hepimiz rahatlamıştık.
Bir süre sonra Berkay geldi.Her zaman ki gibi önce bizi güldürdü ve Sude'nin yanına geçti.O bizim için çok değerliydi.Filme o kadar çok gülüyorduk ki karnımız ağırmıştı.Hayatımda ilk defa bu kadar gülmüştüm herhalde.İnanılmaz bir gece,umarım bir şey olmaz.
Bir süre sonra bütün elektrikler gitmişti ve sesler geliyordu.Gerçekten çok korkmuştuk.Birileri şaka yapıyordu ama bu şaka değildi artık.
Yarım saat sonra ;
Merve'nin ağzından ;
Elektrikler hala yoktu.Artık o kadar da korkmuyorduk.Bir süre daha bekledikten sonra Elektrikler gelmişti.Kimin yaptığını arıyorduk.Birileri bunu yaparken tokasını düşürmüştü.Bu Doğa'nın tokasıydı.Hemen bağırdım ''DOĞA VE ASLI'NIN İŞİ!'' kisme şaşırmamıştı çünkü böyle olucağını biliyorlardı.Bugün mükemmel olmasada iyiydi.Artık büyük bir grup olmuştuk .Bizi seviyorum.Bu grubu seviyorum.Film bittikten sonra baya bir muhabbet ettik. Muhabbet ettikten sonra uyumuşuz.Berk,Emre ve Mert erkenden kalkıp ortalığı toplamış ve kahvaltı hazırlamış.Ahh bu çocuklar bize değer veriyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dostluk Zamanı.
Fiksi RemajaBir kaç dostun maceraları ve partilerle dolu bir hikaye.