MERVE A.'NIN AĞZINDAN;
Akşam olmak üzereydi.Çok yorulmuştum,yorulmuştuk.Gerçekten kolay bir gündü.Biraz eğlenmek istiyordum yani hepimiz istiyorduk.Ama bir gerçek vardı ne yapacağımızı bilmiyorduk.Beynimizi çok zorladık ama bir türlü bir şey bulamadık parti yapmak geldi aklımıza ama parti yapmaktan da sıkılmıştık,pasta yemekten sıkılmıştık.Bildiğin dünyandan sıkılmıştık.Ama birbirimizle eğleniyorduk.Birbirimizle konuşuyorduk,muhabbet ediyorduk.Eğlenceliydi ama eğlenceli değilde.Bu cümleden bende bir şey anlamadım,üzgünüm.Zaten hayatta sıkıcı değil miydi ? Emre bir kaç kişiyi aradı ve gelmelerini sağladı.Mükemmel olucaktı,yani galiba.İnşallah yine bir sorun çıkmazdı -ki çıkmamasını sağlıycaktık bunu kimse istemiyordu,emindim.Bir süre sonra şarkı açıp eğlenmeye başladık ''JUSTIN BIEBER -CONFIDENT''gerçekten mükemmeldi.Sonra sıkıldık,sıkıldık,sıkıldık ve sıkıldık.Şarkıyı falan kapatıp lunaparka gitmeye karar verdik ondan sonra da belki bir pizza yeriz ve sonra eve döneriz .Lunaparka geçtiğimizde ilk olarak çarpışan arabalara bindik gerçekten çok eğleniyorduk.Çarpışan arabalar mükemmeldir bilirsiniz.Ama çok sarsıyordu.Korkuyordum ve aynı zamanda eğleniyordum.Bir ara bağırdım çünkü araba çok sarsıyordu.Neyse bir süre sonra çarpışan arabalardan indiğimizde,lunaparkın içinde dolaşmaya başladık orayı seviyordum tek eğlendiğimiz yer oraydı.Orayı çok seviyorum.
MERVE'NİN AĞZINDAN ;
Bir süre sonra ordanda çıktık ve Dominos'a gittik.Oranın kokusu mükemmeldi sırf pizza ve hamur kokuyordu.Bir masaya oturduk ve sipariş verdik.Ve beklemeye başladık koku beni mutfağa çağırıyodu.Ama gitmiycem,ayıp.Çok seviyordum lan Dominos'u.Sonra pizza geldi ve hemen pizzaya daldık.Gerçekten acıkmışız.
ANNEM ÇIK DEDİĞİ İÇİN KISA OLDU KBYIN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dostluk Zamanı.
Teen FictionBir kaç dostun maceraları ve partilerle dolu bir hikaye.