Yavaş yavaş yürüyorduk.Emre bağırdı ''HADİ AMA HIZLANIN! GEÇ KALICAZ'' hepimiz hızlı hızlı yürümeye başladık.Biz kızız fazla hız yürüyemiyorduk.Neden böyle bağırdı ki ? Yolda hepimizin şarkı söyledik.Gerçekten çok eğlendik.Mert'gile gelmiştik.Kapıyı açtığımızda Mert kapıyı açtı ''NEDEN BU KADAR GEÇ KALDINIZ?''dedi Emre atıldı ''KIZLAR SAĞOLSUN'' Emre şimdiden bizimle uğraşıyordu.İçeri girdiğimizde Doğa ve Aslı'yı gördük.O kızlar gerçekten çok kötüydü.Tek işleri bizimle uğraşmaktı.Bu partide de kesinlikel bir şey yapacaklardı.
İnsanları gözü bizim üzerimizdeydi.Mert ''NE BAKIYORSUNUZ LAN?!'' diye bağırdı herkese ve herkes önüne döndü.Gerçekten çok utanmıştım neden herkes bize bakıyordu ?
Sude'nin ağzından ;
Gece devam ederken Merve makyajını tazelemek için WC'ye gitti ne olur ne olmaz diye onunla gittim.Aslı ve Doğa bir şey yapıcaklardı ,biliyordum.Merve'yi asla yalnız bırakmamalıydım bu gece.Babama da bu geceden sonra yalvarmayı düşünüyordum.Merve'yi bırakamazdım.Benim ona ,onun bana ihtiyacı var.Bir süre sonra partiye Elifnur'da geldi .Elifnur ortada kalmıştı kötüler mi ? yoksa iyiler mi ? O bizi seçicekti ,emindim.WC'den çıktıktan sonra masamıza geri döndük.Masamızı biri dağıtmıştı.Ve kimse o dağıtana engel olmamış.Gerçekten çok sinirlendim.Bunları kesin Aslı ve Doğa yapmıştı.O kızların sorunları neydi ? Anlayamamıştık.Bir süre sonra Mert'gil tekrar yanımıza geldi ve şöyle dediler ''KIZLAR ONLARI ALDIRMAYIN,BİZ SİZİ KORURUZ'' gerçekten onlara güvenmeliydik.Başka çaremiz yoktu .Parti devam ediyordu.Aslı ve Doğa yanımıza geldiler ve şöyle dediler ''NABER KÜÇÜK HANIMLAR'' gerçekten cevap vermek istemiyorduk.Ve zaten cevap vermedik.Doğa kolumu sıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dostluk Zamanı.
Teen FictionBir kaç dostun maceraları ve partilerle dolu bir hikaye.