EMRE'NİN AĞZINDAN ;
Pizzayı yedikten sonra baya şişmiştik,o kadar çok yemişiz ki hiç birimizin haberi yok.Hepimiz doymuştuk.Mert hariç bu çocuk hiç doymaz mı lan ? Mert'e tost yaptım yani ben yapamadım Sude yaptı.Mert hemen tostun kokusunu aldığı gibi mutfağa damladı ve tostu yaparken Sude'yi izledi.Hem aç,hem tost yapmasını bilmiyor.Mert doyduktan sonra oturduk ve konuştuk.O kadar çok konuşmuşuz ki akşam olmuş.Bir süre sonra dışarı çıkmaya karar verdik,eğlence mekanlarına gitmiycektik yani gidemezdik çünkü yaşımız küçük.
Her yer çok karanlıktı,ama biz mal gibi korkmadan devam ediyorduk yürümeye.Ormanlık alana merakımız çoktu,hemde çok.Bir ormanlık alanı gördüğümüz gibi daldık ve yürümeye başladık.Sesler geliyordu.Ama biz korkmuyorduk.
Bayağı ilerledikten sonra uzakta bir ev görmüş gibi oldum.Ve hemen söyledim.Eve doğru yürümeye başladık .Ev yakın gibi görünüyordu,ama baya uzaktaymış.Ayak seslerimiz çok yüksekti.Sanırım herkes yavaş yavaş korkmaya başlamıştı.Hadi ama,ev bu kadar mı uzaktı lan? Yorulmaya başlamıştım.
Bir süre sonra eve vardık.Issız ve korkunç bir evdi.Leş gibi de kokuyordu.İçine girmeye ilk kim cesaret edicekti ki ? Ben Mert ve Berk içeri girme kararı aldık.Kapıyı yavaş yavaş ittik.Gıcır diye ses geliyordu.Kapıyı biraz daha zorlasaydık kırılıcaktı.İçeri girdik ev 2 katlıydı.2. kata çıkmaya kim cesaret edebilirdi ki ? Kimse edemedi.Alt katta gezmeye başladık .Burnumuzu kapata kapata yürüyorduk.Çünkü ev dediğim gibi leş gibi kokuyordu.Bence burayı kokuyor diye terk etmişlerdi.Kızlar arkamızdan gelip bizi korkuttu.Küçük dilimi yutuyordum.Kızlara çok kızmıştık şimdi sırası mıydı ? Tabii ki değildi .
5 votes yeni bölüm :dd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dostluk Zamanı.
Teen FictionBir kaç dostun maceraları ve partilerle dolu bir hikaye.