1. wasze pierwsze spotkanie cz.2

940 28 15
                                    

  Ryoma Hoshi🎾🥎:
Tenis to twoja pasja. Jedyne co cie zadowala w życiu. Zastanawiasz się, czy trafisz kiedyś na zawody ogólno światowe, lecz długo się nie zastanawiał*ś. Znajdujesz się w środku tak owych zawodów, trzęsąc się ze strachu. Następny mecz miał zagrać znany tenisista, Ryoma Hoshi. Cieszysz się, że go zobaczysz w końcu. Właśnie grał mecz z jakimś przeciwnikiem. Siedzisz na ławce graczy, ale niespodziewanie coś uderza Cię w głowę. Była to piłka od tenisa. Tracisz przytomność, a następnie budzisz się w szpitalu. Obok Ciebie siedziała pewna osoba. Nie wiedział*ś kto to bo przechodzisz lekki wstrząs.
-Hej... kim jesteś? I co się stało?
-najmocniej przepraszam. Podczas swojego meczu skierowałem piłkę w twoja stronę i stracił*ś przytomność. Jestem Ryoma Hoshi. Twoje imię już znam.
-Oh rozumiem.. chwila. To ty jesteś tym sławnym tenisistą tak?
-Tak.. niestety, tenis pasjonuje mnie już coraz mniej. Widziałem jak ćwiczysz. Jesteś godnym przeciwnikiem. Jak wrócisz do zdrowia, to możemy się zmierzyć.

 Jak wrócisz do zdrowia, to możemy się zmierzyć

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

  Miu Iruma🔨💦:
- Hej..  masz pewność, że to dobry pomysł?-spytał twój wstydliwy przyjaciel.
-Oczywiście, że tak! Mamy doświadczenie w wynalazkach!-powiedział*ś. Właśnie przygotowywaliście się do konkursu wynalazków. Będąc na miejscu, wszyscy rozpoczęli swoją robotę. Oczywiście w parach.  Ty i twój przyjaciel postanowiliście zrobić samo piszący długopis. Miał polegać na tym, że łączy się długopis z Bluethoot na telefonie, i w specjalnie zrobione aplikacji zapisujesz co ma napisać, oraz czcionkę, wielkość, kolor itd.
*po upływie 24h*
Byliście totalnie wyczerpani. Całą noc pracowaliście robiąc tejże wynalazek, a nawet nie zdążyliście go przetestować. Prawie śpiąc, czekaliście na jurorów, którzy mieli ocenić projekt. Właśnie podeszli do waszego straganu.
-proszę pokazać jak działa projekt oraz opisać- powiedział prowadzący. Lekko z tremą, twój przyjaciel zaczął tłumaczyć działanie tego długopisu i nadeszła chwila przetestowania.Udało sie połączyć z Bluethoot, po czym włączacie aplikacje. Wszystko poszło zgodnie z planem! Długopis zaczął automatycznie pisać po kartce. Po chwili ukazał wam się napis "JEB^Ć PIS!". Jurorzy zaczęli klaskać i poszli dalej. Po godzinie sprawdzania prac wszyscy się zebrali,aby zobaczyć wyniki.
-Z Jurorami przedyskutowaliśmy wasze projekty, więc tak... 3 miejsce zajmuje... Juno Haruki oraz Len Kunai i ich szafka na ubrania otwierająca się na zawołanie!
*oklaski* 
-Hej.. nie stresuj się- spojrzał*ś na swojego kolegę, który ma zaraz wyzionąć ducha-nie będzie źle.. na pewno. Wierzę w to.
-O-okej...
-TERAZ CZAS NA KOLEJNE OSOBY. 2 MIEJSCE W DZISIEJSZYM KONKURSIE ZAJMUJĄ... UWAGA UWAGA..[T.I.] [T.N.] ORAZ [I.P.] [N.P.] I ICH DŁUGOPIS PODŁĄCZANY NA BLUETHOOT Z APLIKACJĄ PROGRAMUJĄCĄ GO NA TO CO MA PISAĆ!
*oklaski*
Twój przyjaciel popłakał się ze szczęścia. Ty i on zaczęliście krzyczeć i się przytulać. To była szczęśliwa chwila. Nie myśleliście, że wogóle zajmiecie jakiekolwiek miejsce.
-A TERAZ WSZYSCY SŁUCHAJCIE... TEGOROCZNY KONKURS NA NAJLEPSZY I NAJBARDZIEJ POMYSŁOWY WYNALAZEK WYGRYWA... UWAGA UWAGA.... MIU IRUMA I KAZUICHI SODA I ICH ROBOT ANDROID, KTÓRY MA NIE JEDNĄ FUNKCJĘ!!
*oklaski*
-A TERAZ PROSZĘ WSZYSTKICH WYGRANYCH NA ŚRODEK!
Ty i twój przyjaciel weszliście na scenę. Nagle zagadała do was różowo włosa dziewczyna.
-Mi Iruma, miło mi. Gratuluję.
- Oh..  dziękujemy-odpowiadasz ze szczęściem- to wy stworzyliście tego robota tak? A jakie ma funkcję np?
-Dziewico, jak tak bardzo chcesz wiedzieć to Ci powiem. WSZYSTKO czego pragniesz! Może ci zrobić śniadanie do łóżka, zrobić loda, wyruch...- i nagle przerwał jej chłopak obok niej.
-przepraszam za nią. Miłego dnia!

danganronpa v3 preferencje || pl Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz