Wasz pierwszy pocałunek.
Shuichi Saihara🔎💎:
Zwyczajnego dnia idziesz na komisariat policji, ponieważ pisała do Ciebie Kirigiri w pilnej sprawie. Zapominając o zjedzeniu śniadania biegniesz na komisariat. Przy wejściu od razu zauważasz Kyoko.
- Hej [T.I.]
- Hej Kirigiri.... W jakiej sprawie mnie przysłałaś?
-Jakby to powiedzieć... Nie do końca jest to związane z pracą- na chwilę się zamyśliła- chodzi o... Shuichiego.
-Shuichiego...? Coś się stało?
- Wiesz.. miał*ś wolne przez tydzień i mogł*ś nie zauważyć, ale... Shuichi chyba nie spał od dłuższego czasu. Cały czas w przerwach chodzi do składziku policyjnego. Jest rozkojarzony w pracy i prawie wogóle sie nie odzywa. Nie wiem co się z nim dzieje, ale mam okropne obawy.- wiedząc już o co może chodzić rozglądasz się po komisariacie.
-Gdzie on teraz jest?
-Kto?
-No shuichi... Gdzie on jest?- na twoje pytanie, Kirigiri tylko wskazała na pokój przesłuchań, z którego nikt nie korzystał od dłuższego czasu. Postanawiasz natychmiast się tam wybrać.
Stojąc przed drzwiami decydujesz się by wejść.
Pukasz do drzwi i je otwierasz. Widzisz Shuichiego siedzącego na ziemi. Po zobaczeniu ciebie chciał wstać, ale na znak by tego nie robił również siadasz.
-Więc.. dawno się nie widzieliśmy heh- wzdychasz oczekując na odpowiedź przyjaciela.
-...co? Ah tak. Dawno- w jego oczach było widać przemęczenia.
-Shuichi... co się dzieje?
-nic.. co miałoby się dziać?-spytał ironicznie unikając kontaktu wzrokowego z Tobą. Nie wytrzymując tego łapiesz go za policzki z dwóch stron i wasze oczy są w kontakcie.
-Wiem, że coś się dzieje. Nie musisz opowiadać w szczegółach, ale jestem tu nie tylko dlatego, żebyś zabrał się do pracy. Jestem tu byś nie był samotny. Staram się dbać o twoje zdrowie. Wiec proszę... jak coś się dzieje to powiedz..- patrzysz mu się w prosto w oczy i zauważasz napływające u niego łzy. Natychmiast je wycierasz kciukiem i oczekujesz na odpowiedź. Shuichi wiedział, że nie uniknie odpowiedzi, więc wziął głęboki wdech i zaczął mówić.
- Skoro już tu jesteś... Nie będę nic ukrywał. Czuję się... źle. Mam wrażenie, że tylko innym przeszkadzam i w pracy staram się nie wypowiadać by dać innym spokój. Taka wspaniała osoba jak ty nie musi się przejmować mną bo- Nie dając mu dokończyć niespodziewanie złączasz wasze usta w pocałunku. Zszokowany Shuichi nie wiedząc co robi obejmuje twoje ramiona. Nagle do pokoju weszła Kirigiri.
- Ej potrzebuje nas szef policji. Chodźcie szybko- nawet nie przejmując się widokiem swoich towarzyszy stała przy wejściu i na was czekała.- spokojnie, widziałam wszystko zza szyby tego pokoju. Chodźcie szybko.- zrobiliście się cali zawstydzeni i odskoczyliście od siebie. Pomagasz Shuichiemu wstać i idziecie z Kyoko.Kaede Akamatsu🎹🌺:
Znasz Kaede od bardzo długiego czasu. Znacie się na tyle, że odwiedzacie swoje domy i gracie w duecie- ty na skrzypcach A Kaede na pianinie. Niedługo miały się odbyć finały konkursu na najlepszy duet muzyczny w kraju. Oboje z Kaede się przygotowywaliście raz u niej w domu a raz u ciebie. Zawsze na początku ćwiczeń wydawało się niezręcznie, lecz twoja przyjaciółka rozluźniała atmosferę. Nadszedł ten ciężki A zarazem wspaniały dzień. Dzień finałów. Czekasz na Kaede pod jej domem przysłuchując się dźwiękom ptaków. Nagle znana ci blond włosa dziewczyna wychodzi z budynku ubrana w białym eleganckin stroju. Zaniemówił*ś Na chwilę.
-Hej [T.I.]! Ale ślicznie wyglądasz!
- ty...też..Kaede...- podczas Twojego jąkania się dziewczyna przybliżyła swój palec do ust na znak by zachować teraz ciszę. Szliście przez długi czas nie odzywając się. Trochę się stresujesz nadchodzącym występem i bardzo to po tobie widać. Nagle czujesz czyiś dotyk na swojej dłoni. Otóż Kaede złapała cię za rękę jakby nigdy nic i patrzyła przed siebie. W zamian trochę się uspokajasz i idziecie dalej.
Będąc już na miejscu od dłuższego czasu, nadeszła chwila waszego koncertu. Bierzesz swoje skrzypce i smyczek i pomagasz przyjaciółce przenieść pianino na scenę. Po chwili byliście gotowi. Zgasły światła i zapaliło się jedno nad wami. Zdajesz sobie sprawę, że stąd nie widać całej ogromnej widowni, która wam towarzyszyła, więc trema była mniejsza. Zaczęliście grać płynną i spokojną piosenkę.
Po skończonym koncercie wszystkie duety zebrały się na środek. Nagle zjawił się mężczyzna z kopertą.
-Uwaga uwaga mili Państwo! Zebraliśmy się tutaj posłuchać wspaniałych utalentowanych ludzi, których na pewno czeka niezapomniania przyszłość. Czeka nas teraz wręczenie wyróżnionych medali oraz..... PUCHAR! Więc 3 miejsce w naszym konkursie zajmują.... Kishimoto Hagakure w duecie z Sayaką Maizono! -*oklaski*- drugie miejsce zajmują .... Juno Yashiro razem z Ibuki Miodą!- *oklaski* Kaede ścisnęła Cię za rękę bardzo mocno i tym razem to ona się mocniej stresowała.
-Bedzie dobrze... obiecuję- mówiąc to uśmiechasz się do Kaede A ona się uspokaja.
-MOI MILI PAŃSTWO... 1 MIEJSCE W TEGOROCZNYM KONKURSIE NA NAJLEPSZY DUET MUZYCZNY W TEJ KATEGORII WIEKOWEJ ZAJMUJĄ.... KAEDE AKAMATSU W DUECIE Z [T.I.] [T.N.]!!!!! PROSIMY O GŁOŚNE OKLASKI!!!- ty i Kaede rzuciliście się na siebie i głośno płakaliście ze szczęścia. Jak oderwaliście się z uścisku, nie wiedząc co robisz łączysz swoje i Kaede usta w pocałunku. Widownia na ten widok mocno wiwatowała i biła brawo.
CZYTASZ
danganronpa v3 preferencje || pl
FanfictionOczywiście, znajdują tu się preferencje z Danganronpa v3! Mamy tu wszystkich uczniów z tej części, a mianowicie: -Shuichi Saihara -Kaede Akamatsu -Kaito Momota -Maki Harukawa -Rantaro Amami -Angie Yonaga -Kokichi Ouma -Kirumi Tojo -Ryoma Hoshi ...