„Slečno.. Slečno, vzbuďte se. Za chvíli bude snídaně." budila mě má osobní služebná. Když viděla, že už se probouzím, ještě dodala: „Váš otec si s Vámi přeje po snídani mluvit. Vypadá to, že je to důležité." Pomalu jsem se posadila a protáhla se. „Šaty máte nachystané. Pokud byste cokoli potřebovala stačí zavolat." oznámila mi. „Děkuji, Angelo. Myslím, že mám prozatím vše." poděkovala jsem a ona odešla.
Již oblečená jsem došla do jídelny, kde na mě otec s matkou čekali. Byli zde i mý mladší sourozenci, malý vychytralý Sebastien jako vždy s některou z jeho naučných knih, je mi sice teprve 11, ale knih má přečtených mnohem víc než já, Jasmine, které je 15 a nemluví snad o ničem jiném než o klucích, a malinká Emili, té je teprve 6 let, je to moje zlatíčko. Chybí tu akorát Alexandr, mé o pět minut mladší dvojče. „Dobré ráno, otče, matko," pozdravila jsem s mírnou úklonou, „Angela mi sdělila, že si přejete se mnou po snídani mluvit, je tomu tak?" optala jsem se. „Ano, s matkou, s tebou potřebujeme něco probrat." řekl a já se mezi tím posadila ke stolu a začla jíst. „Po snídani přijď, prosím, do mé pracovny." řekl, když se i s matkou zvedali k odchodu. Ve dveřích se málem srazili s Alexandrem, který doslova vběhl do místnosti. Otec ho zpražil pohledem, ale pak odešli.
„Kde ses toulal? A proč vypadáš a vlastně i smrdíš, jako kdybys spal v chlívku?" zeptala jsem se ho se smíchem. „Omlouvám se sestřičko, ale mé klisně se v noci narodilo hříbě." odpověděl a zářivě se na mě usmál. Koně jsou jeho velká záliba už od malička. „Rád bych ti ho věnoval, sestřičko. Je to nádherný zdravý hřebec. Až vyroste, bude určitě jeden z nejrychlejších, co existují." sdělil mi s nadšením. S úsměvem jsem přikývla.Po jídle jsem šla mramorovými chodbami k otci do pracovny. V hlavě jsem měla jediné: ‚Co se mnou chtějí probrat?'
ČTEŠ
Devil's daughter
Fantasy„A co ty, co chceš dělat po škole?" „Myslela jsem si, že se vrátím domů, ale očividně to nebude tak lehký.." „A kde vlastně bydlíš?" „V Pekle." Mé odpovědi se začla hlasitě smát. Ahoj, jsem Ash a toto je můj příběh.