[Unicode]
အချစ်ကလဲ့စား" ကျွန်မတို့ အခုRoyel palace Hotelပိုင်ရှင်သူဌေးချန်ဟာဆိုရင်အသက်အရွယ်အရဒီHotelလုပ်ငန်းကိုအုပ်ချုပ်သူအဖြစ်ကနေရပ်စဲပြီး သူရဲ့တစ်ဦးတည်းသောတူလေးဖြစ်တဲ့Mr.Seanကို ရာထူးလွှဲပြောင်းပေးမှာဖြစ်ပါတယ် ဒါကြောင့်ဒီနေ့မှ အမေရိကန်ကနေပြန်လာတဲ့Mr.seanကိုကြိုဆိုပွဲနဲ့အတူ ရာထူးလွှဲပြောင်းအုပ်ချုပ်စေဖို့လူသိရှင်ကြားဂုဏ်ပြုတဲ့ပွဲတစ်ခုဖြစ်ပါတယ်ရှင်တရုတ်နိုင်ငံရဲ့Top 1Companyဖြစ်တဲ့Moonlightရဲ့အမြင့်ဆုံးshareဝင်ထားသူတစ်ဦးဖြစ်ပြီးတော့လွန်ခဲ့တဲ့၅နှစ်ကမှမတော်တဆမှုတစ်ခုနဲ့ဆုံးပါးသွားခဲ့တဲ့တရုတ်နိုင်ငံရဲ့အချမ်းသာဆုံးTop 1 Xiaoအိမ်တော်ရဲ့သူဌေးနဲ့ဆရာကတော်တို့ရဲ့အချစ်ဆုံးသားလေးSean Xiaoဖြစ်ပါတယ် ကြွရောက်လာကြတဲ့စီးပွားရေးလုပ်ငန်းရှင်ဧည့်သည်တော်ကြီးများကို မကြာခင်မှာ ဒီhotelကြီးရဲ့အုပ်ချုပ်သူပိုင်ရှင်အသစ်နဲ့မိတ်ဆက်ပေးမှာဖြစ်ပါတယ်ရှင်"
ဖြောင်းးးဖြောင်းးးဖြောင်းးး
{လက်ခုပ်တီးသံ}လုလုစင်ပေါ်ကနေပြောသမျှစကားတွေအားလုံးကိုရှင်းချန်ကသင်ပေးထားတာဖြစ်ပြီးတော့ရှောင်းကျန့်ကိုလူသိရှင်ကြားဖြစ်စေချင်တဲ့ရည်ရွယ်ချက်တစ်ခုခုကြောင့်ပင်......
"ဟောက်ရွှမ်းငါနားကြားမှားသွားတာလား ဒါတကယ့်ကို ကိုကို့မှကိုကိုနာမည်အစစ်ဘဲပြီးတော့သူပြန်လာပြီတဲ့ "
(ရိပေါ်တျောက်ပြောရင်းနဲ့ပင်ရင်တွေခုန်လာရပြန်သည်။
5နှစ်အကြာပိတ်နေခဲ့တဲ့နှလုံးသားလေးတစ်စုံကတျောက်သောသူအတွက်ပါ သူပြန်မလာသေးတဲ့အချိန်အထိ နှလုံးသားကိုမည်သူမှမခိုးစေဖို့သော့ခတ်ထားပြီး ပြန်လာပြီဆိုတော့ လှမ်းကြိုရန်သော့ဖွင့်လိုက်တယ်.......)"သေချာမသိသေးဘူးကွလူထွက်လာမဲ့အချိန်တစ်ခုထိစောင့်ရအုံးမှာဘဲ"
"အင်းး"
ဟိုတယ်ရဲ့VIP အခန်းထဲတွင်ရှောင်းကျန့်တို့သူငယ်ချင်းတစ်စုနဲ့ ရှင်းချန်ရယ်ရွယ်ရန်တို့ကထိုင်နေကြသည် အခန်းတစ်ခုလုံးကတိတ်ဆိတ်လျက်မည်သူမျှစကားမပြောရဲသေးကြ ဘာလို့ဆိုရှင်းချန်မျက်နှာပေါ်တွင်ဒေါသထွက်နေတဲ့ပုံရိပ်တွေပေါ်နေတာကြောင့်အားလုံးငြိမ်ကုတ်နေရတယ်
CZYTASZ
အချစ်ကလဲ့စား {Uni~Zaw}[Completed]
FanfictionIntro Wang Yi Bo ကျတော်ကသူ့ကိုဟန်ဆောင်ချစ်ခဲ့တာလေဗျာ ဘာလို့တကယ်ချစ်မိသွားတာလဲ Xiao Zhan သူကျတော့်ကို မချစ်ရင်လဲကျတော်ဘက်ကတော့သူ့ကိုချစ်နေမယ် သူ့အချစ်ကိုလဲရအောင်ယူမယ်