Geri dönmek

326 16 4
                                    

O an inanılmaz derecede şaşkındim ... Ne yapacağını ve ne diyeceğini bilemiyorumdum.. O samimi bir şekilde bana gulumserken ben sadece evet yani of... Ne yapacaktım ben????

Gerçekten idoller tarihinde görülmemiş rezillikti...sonunda kendimi topladım.. Ne demişti bu?? Haaa.. Tekrar hoşlanmak.. Bi an komigime geldi ve bir siritis çektim. Yavaşça ona doğru ilerledim .. Gömleğinin yakasını duzelttim ve kendini beğenmişcesine  harekle..

+ Geçmişi unutmayın ogrenemediniz bayım...

Dedim..

Sanırım o ona gülüp elini tutmaya devam edeceğimi sanıyordu oylemİ???.. Evet aslında icimden gecen buydu ama eğer boyle yaparsam ona dünden raziyim sanacakti.. Öyle değilmi ama??? O nedenle... Ben kolay kolay ezilmeyeceltim..

Yavaşça yakasını bıraktım ve yüzüne bir oldurucu gülüş atıp yanindan gittim...

Yavaşça ilerlerken acaba bana dur dermi.. Dur değil "Hyoyeon , senden gerçekten hoşlanıyorum. Show değildi"" dermiki??

Aklımda bunun hayalin kurdum ve bingo.. Arkamdan ses yankilandi.

+Hyoyeon..

Yavaşça arkami döndüm.. Dramalardaki gibi olacaktı ^^ öyle umut ediyordum... Ama birden yüzü OVERDOSE performansı yaparkenki hali gibi ,sahnesindeki gibi alaycı bir hale dönüştü...

+Unutmadığımı nerden biliyorsunuz bayan???? Belki de unutamayan sizsinizdir...

Benim yaptığım killer gülüşü bana yaptı.. Omooo bide havalı havalı yürüyor yahu... Tukurdugumu yaladim tabiri caizse... Ama olmazki bu yaa.. Sen Kore erkegisin.. Hicmi Kore dramasi işlemedim be Yakışıklım yaaa... Hyoo kendine gel ne yakışıklısı.. Yani evet yakışıklı da senin yakışıklı değil.. Unutma rol yapiyorsun....

Birden telefonunun çalmasıyla irkildim.. Arayan menejerimdi.. Bana yarin de got married çekimleri olduğunu ve yeni senaryoyu yolladığını söyledi.. Ne yani ciddimiydiniz siz?? İlk senaryoyu ezberlemem 2 gunumu aldı. Bir gecede... Gerçi kai de ayni durumda.. Simdi ben yanlış söylersem rezil olurum... Birden bir güç geldi.. Yaparsın hyo sen.. Dancing quueb sin... Fighting

Yavaşça yurda doğru ilerledim.hemen giykndim falan filan ezbere başladım... Omoo buda ne burada kai lay ve benim bir dans yapacağımız ve we got married çekimlerinde bunun görev olarak geleceği , dans antremanlarkmis iki n çekileceği yazıyordu.. Elbette dansı severdim de.. Bu show nerden çıktı.. Hemen bir tek menejerimi aradım.. Show cukseolorda dance battle da cikacakmisiz.. İyi madem.. Yattım Ezber yapıp....

sabah olduğunda hemen gjyindim ve çekim alanına gittik.. Konuştuk cafede falan replikler.. Kameralar aciikkan çok samimi bakıyordu bende tabii.. Ama kestik dendiğinde anda birden kafasını sola falan çeviriyi baksada oldurucu bakışıyla bakıyordu.. Cekimieydenki samimi gulusjnun o olmadigi o ara Rol yaptığı apaçık ortadaydı.. Tabi verdim ateşe fitili.. Ohh ne güzel canım ne güzel.. Çekim yaptık falan .. Bitti..

SM konserinde Kara'dan youngji nin bacagi incildi onla ugrasirken sahne bos kaldi.. Bizi yolladilar dans edin diyw...birlikte dans yaptık. Yani ezberledigimiz kısmıyla... ikimizde siyah giymistik.. Aslına bakarsan bize bu şeytani bakışlar yakismisti... Biz ciuple olmuştuk.. Baya iyiydi..... Neyse iste lay ben kris falan dans provasını bitirdik... Sıra geldi sahneye çıkmaya .. Beyfendi benle konudmuyordu tabii.. Tam sahneye çıkacakken benim omzundan tuttu ve konustu...

+keşke ikimiz- yani sen unutmamış olsayd

Benden cevap beklemiyordu galiba. Odunluguma alusmisti.. O sıra içimdeki ses isteksizce dışarı çıktı..

-Unuttugumu nerden çıkardın??..

Birden ikimizde yüzünde gulucukler çıktı ve performansta (medyadaki performans) hep gulerek ve samimi dans ederek yaptık.. Fanlarda bizi desteklemeye başladı...

Sanırım ben ondan hoşlanıyorum.. 

We Got MarriedHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin