HYOYEON::
Olamazdı. Karşımda Kai vardı... ben asla onla ilişki yaşayamazdım...Çünkü o benim düşmanımdı..Değildi aslında. En yakın arkadaşım İrene in eski çıktığı çocuktu o.İrene benim birtek arakadaşımdı.Lise yıllarımdan itibaren hep yandaydı.Anneme hatta ababama söylemediğim sırlarımı oba söylerdim.Ve bana birgün bir erkek arkadaşı olduğunu söylemişti.Bu jişi ile beni tanıştırmak istediğini söyledi ve bende kabul ettim tabiki.Arkadaşımı mutlu eden çocuğu görmek isterdim.Tam ozmanalar Sm de stajerliğe başlamıştım.Bu yüzden çok yoğundum ama o adamla tanışmak için işlerimden kaçtım.Tanıştırdığı kişinin adı Kai'ydi ve gerçektende yakışıklıydı.Her buluştuklarında yanlarında ben olurdum.Birgün Sm binasında dans çalışıyordumki görevli abilerden biri yanıma gelip yeni bir kişinin stajerliğe başlıyacağını ona dans eğitmenliği yalmamı istedi.Tabiki kabul ettim çünkü ilk stajerliğimden beri beni Dans Kraliçesi olarak çağırıyorladı.Gerçekten iyi dans ediyordum.Bunu bende biliyorum.Ozamanların ünlü şarkısı, üst kadememde olan aynı şirketteki Bi Rain abinin Rainisim şarkısıydı ve çok zor bölümler vardı. Sanırım kendimi aşırı ileri atmıştım ve çok fazla yorulmuştumki ayağım kaydı ve tam düşecekken arkamdan birinin beni tuttuğunu hissettim.Gözümü açtığımda bu kişi Kai ydi. Yeni stajer oymuş.Ve ben onun dans eğitmeniydim. Her Sm binasına geldiğinde birlikte dans çalışıyorduk.İkimizde yetenekliydik. İrene her beni aradığında ona Kai yle derste olduğumuzu söyleyip kapatmak zoru da kalıyordum.Tabii Kai de aynı şekil ..İdol olmak kolay birşey değil sonuçta.Biz Kai ile git gode iyi birer arkadaş olduk be devamında yakın arkadaş.Birgün İrene bana ,benim onunla aramada birşey olup olmadığını sordu. Tabiki yoktu böyle birşey. Evet biraz yakındık ve her kızın hoşlanacağı kadar yakışıklıydı ama bu öyle bir anlama gelemzdi degil mi?... Kai ile bir dans dersi sonrası parka çıktık nefes almak için.Dondurma yedik ve kendimizi ödüllendirdik.Dondurma dudağımda kalmıştı ve Kai bana dönerek baş parmağıyla dudağımı sildi. Sanırım ondan hoşlanmaya başladığım gün ozmandı.O günden itibaren ben Kai den uzak durma kararı aldım ve ondan hoşlanmayacaktım.irene sürekli beni arayarak Kai'nin bir sorunu olup olmadığını soruyordu. Çünkü ona soğuk davranıyormuş ve konuyu ayrılığa getiriyormuş. Bilemezdim. Ben onla ilgilenmiyordum çünkü. Artık dans derslerinden sonra sadece görüşürüz diyerek dışarı çıkıyordum.Yine aynısını yapmıştım ve ondan ilk hoşlanmaya başladığım parkın önünden geçerken bana mesaj attı.
-Neredesin. Dondurma yesekmi?
-Ahh hayır.Ben şuan memeleketim Chingchan'a gitmek için otobüse bindim.
Tam telefonu kapattım ilerleyecektimki arkamdan bur ses geldi.
-Öğretmen yalan söylermi??
Arkama döndüğümde karşımda Kai vardı.Utandımıştım..
-Hadi dondurma yiyelim dedi ve kolumdan tutarak parka götürdü.Akşam oluyordu. Hava yavaştan karatmaya başlamıştı.Hiçbir zaman dondurmayı akıtmadan yiyemeyen ben yine akıtmıştım. Kai yine bana baktı ve parmağıyla dudağımı sildi.Ardından ize yavaşça yaklaşarak dudağıma bir öpücük kondurdu.Buda neydi şimdi. Yüzünr tokat atıp gotmeyi hatal ettim ama eğer bunu yaparsam yaptığım bu hareketle birdaha Sm ye gelmez ve idol hayatı son bula bilirdi.Tam ben oradan kaçacakken Bir ses duydum bu İrene di..
-Yahhh Kai!!!
Birden ikimizde sağımıza baktık ve İrene bize bakıyordu.
-İrene!!
+Hyoyeon, bunu bana nasıl yaparsın?? Kai , senden anlamalıydım.. Benden ayrılıp onlamı çıkacaktın yani..
-İrene yanlış anladın.. Kai ile a..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We Got Married
Fiksi PenggemarWe Got Married çekimlerindeydim... -Ahh evet. Şimdi güzel eşimle karşılaşacağım..Ahh zarfta burada olacağı yazıyordu.İçeri girince onunla karşılaşacağım.Çok heyecanlıyım.Ben Exo'dan Kai, evleniyorum... Çok eylenceli olacağa benziyor. Yavaşça içeri g...