Gerçeğe dönüştü

492 22 4
                                    

Ne yapacağımı bilmiyordum....

Ne olacaktı şimdi .. Sadece yuriyle bakıştık... Ardından Sunny ve taeyeon girdi... Ardındansa bütün üyeler...

Bu kadar anti fanı gördüğüm için kendimi çok kötü hissettim ve gözlerim doldu.. Basta taeyeon olmak üzere herkes bana sarıldı. Taeyeonda aynı olayı yaşamıştı. Hatta baekhyun dan büyük olduğu için bütün anlayışsız exo tikler öl yazılı pankartlar açtılar.... Ahhh onun için çok üzülmüştü m tabii oda.. Ama baekhyun ve o birbirlerinden gerçekten haşlandıktan sonra bunları takmadılar ve zaten fanlarda onların kendilerini gerçekten sevdiklerini anlayınca onların aşkını desteklediler.... Bu olayın geçmesi içinde boyle birşey gerekiyordu ama biz birbirimizden gerçekten hoşlanmıyordukk...

Birde içeri baekhyun girdi ... Hemen taeyeonla sarıldılar... Ardından da exo.. Ve tabiki kai...  Lay geldi ve

-ah... Sevgili olacaksınız he??

Snsd den Sunny ve taeyeon hariç hariç herkez saf saf baktı...sanırım olan biteni anlatma vaktidir...

Hepimiz yere oturduk kai ve ben de yan yana oturduk... Anlatmaya sen başla dercesine kafasıyla işaret etti....

Olanı biteni anlatırken bizim grup ve exo çok şaşırdı tabii bilenler hariç... Anlattıktan sonra bir Suskunluk oldu.. Herkesin azı açık kaldı.. Onlar , bilmeyenler bu zamana kadar hep idol hayatının mutlu tarafını görmüşlerdi... Hiçbir zaman bu tarafını görmediler... Onlar aşık olduklarında sevgili oldular ve saklayabildiler. Seohyun bizim masum maknea mız da de got married e katıldı ... Ondan sonrada birbirlerinden gerçekten hodlandilar ve o zamandan beri çıkıyorlar .. Kaç yıl oldu?? 2 herhalde :) Onlar adina mutluyuz :D her birde Victoria ve Nickhyun we got marriede katıldı .. Onlarda gercekten çıktılar hem de o zamandan bu yana. Şimdi ise luhan ve kai bin ayrılığını bastırmak adına tiffany ile sevgili gibi gösterdiler. Tabii fanlarda baya yorum yaptı. Vic i unutamadiysan onla uğraşma diye... Gerçek Vic ve nick ama tiffany arada kurban gitti.. Ahh ne diyorum ben... Gerçi Victoria Türkiye te gitti bu hafta. 1 hafta boyunca bir dizi için orada çekim yapacak. Keşke bende Türkiye yer gitsem.. Orada çok fazla fanınız var diye duydum... Neyse  :) ( caktirmayin, hayaller Paris yasam ikitelli :( ) 

Kapı aralandı ve meşhur patron çağırdı ...

Odasına çıktık. Bize artik sevgili olduğumuzu bu durumu taeyeon olayı gibi atlatacagimizi söyledi.. Ben tam itiraz edecekken kai "peki " dedi.. Peki???

Ahh gerçekten haşlanacakmiydık birbirimizden... Ardında başkan söze devam etti

- bir basın açıklaması yapmanız lazim..

+ peki. Yarin yapacağız.

- yarin olmaz şuan yapacaksınız . ve el ele gideceksiniz..

Başkanın bu dediği mantıklı mıydı??? İeol dünyasında görülmemiştir boyle bir olay...

Kai kafasını salladı ve biz odadan çıkmak için kapıya döndük. Tam kapıdan cikacakkan başkan seslendi.

. Ellerinizi goreyim !!

Ahh .. Kai benim elimi asla tutma diye düşünürken o şurada elimde birşey hissettim. Elime baktığımda kai benim ekinin tutuyordu??.. Ahh..

Yavaşça odadan çıktık. Odadan çıkınca elini bırakacak , başkanı tatmin için öyle dedi diye düşündüm.. Ama .... Bırakmadı..ne yalan söyleyeyim. Bende cekmedim ;) bir sure sonra başkanın olduğu koridordan sola döndük ve kai ekimi bıraktı. Sanırım. Başkanın biri kameradan baktığını düşündü..

  basın açıklaması yapacağımız yere giderken gelecek kişiyi görmeleri için oraya gelirken bir camdan geçiş yeri var yani. Gelirken o yerden kişiler görüyor. Oradan gecektik ve fanlar bizi görecekti

. Tam gecerken bir anda kai ekimi tuttu.. Ben sok oldum ve öylece kaldım.. Bu olaydan kurtulmama etkili olan bu olaydan sonra fanların çığlıklarıydi...

O sırada kai bana güldü ve göz kirpti ardından ekimi sıktı sanırım karşılık bekledi... Ve bende yapay bir gülümseme çaktım. O sırada bir ndan çığlık bir yandanda flaşlar parlıyordu...

Basın açıklaması için çıkacağımız kursuye açılan kapıya geldik. Bana döndü ve samimi bir sesle..

-Gerçekleri söyleyeceğim , ne pahasına olursa olsun...sende Gülümse ve el salla..

Dedi..

Ahhh.. Sanırım sevgili olmayacagimizi soylecekti... Ne pahasına derken de baskını kastetti... Ama exo dan atılma olayı ne olacaktı...Hiçbirşey demedim...

Yavaşça kapi acildi ... Fanlar cilginca ciglik attilar...kürsüye giderken dedi gibi el salladik ( medya) ve kursuye çıktık...Ve hayla el eleydik. Maden gerçeği söyleyecekti biz neden el eleydik... Kafam karıştı.. Mikrofonu kai aldı.

-bugün önemli bir açıkla için buradayız. Hic uzatmayacağım.  Siz fanlarin gercegi bilmeye hakki var..

Biz sevgiliyiz. Ben hyoyeon dan hoşlanıyorum...

Ben şaşırdım. Hiçbirşey diyemezdim.. Hani gerçeği söyleyecekti...

-bu gerçek... Dedi.. Ve bana bakarken dedi...

-anti fanlarin olmasini istemiyorum. Asiri tepkilerde. Ben hyoyeon un sevgilisuyim ama fanslarin kocasiyim

dedi.   Bu sirada fanlar anti fanligi birakti ve oppaa saranheeeee diye bagirdilar..

Ben hayla sevgili kisminda kaldim.Yani bu gerçekmiydi.. Benim şaşırdığımi anladı ve sadece elinden tutarak içeri girdik. Kursu kapısı kapandı..

Bana döndü ve

-benden yeniden hoşlanmanı sağlayacağım...

Arkadaşlar kısa olduğunu farkettim. Ablam üniversitenin geldi o nedenle mesgulduk.. :) yorumlarinizi ve oyunuzu ihmal etmeyin.. Saranheyoooi

We Got MarriedHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin