Bahçedeki çiçekleri yerleştirirken birden boynumda bir nefes hissettim ve kendimi koruma iç güdümle arkamda duran kişiye tekme attım. Sonradan O kişinin Orçun olduğunu anlamıştım. Ah ben ben çok özür dilerim korktum birden gerçekten çok özür dilerim. Önemli değil Damla ben sadece merhaba demek istemiştim kendini çiçeklere o kadar kaptırmıştın ki beni fark edemedin sana yaklaşınca korktun önemli değil iyiyim ama seni burda harcıyorlar bir dövüş sporuyla ilgilenmelisin. Arkamdan Ece'nin sesini duydum.
- O zaten çok meşgul. Sen burda ne arıyorsun?
-Sakin ol Ece ben sadece merhaba demeye gelmiştim. Neyse ben gidiyorum ikinizde hoşçakalın.
-Ece noluyor?
-Bir şey yok Damla sadece kızgınım her şeye herkese.
-Ama keşke anlatsan Ece.
-Off! Berke'yle ayrıldık. Ankara'ya taşınıyormuş uzakta yapamazmış falan filan.
-Oy ben kıyamam sana gel buraya.
(Yazarın Anlatımıyla)
Ece Damla'nın omzuna başını koymuş saatlerce ağlamıştı. Sonra Damla buna dayanamayıp onu eğlendirmek için bara götürmeyi teklif etti. Ece ne kadar hayır dese de Damla bir şekilde onu ikna etmeyi başardı. Şimdide Damla'nin odasında kıyafet seçiyorlardı. Damla Ece için kısa ip askılı kırmızı daracık bir elbise seçmişti. Kendi içinse dar ve deriden bir pantalon üstüne de dekolteli bir kazak geçirmişti. Damla Ece'ye harika bir makyaj yapmıştı. Kendisiyse aynı rockçılar gibi giyinmişti. Zaten rock müzik çalan bir bara gidiyorlardı. Damla her çeşit müzik dinlemeyi severdi. Ve sonunda ikiside hazırdı.
(Ece'nin anlatımıyla)
Her ne kadar gitmek istemesemde gidiyordum. Kafamı dağıtmaya ihtiyacım vardı. Berke benimle arkadaş kalmak istediği için çok pişman olacak. Onu öyle bir delirteceğim ki. Çok sinirlenecek. Şu Orçun mudur nedir onu kendime ayartacağım. Zaten Damla onunla ilgilenmediğini söylemişti. Neyse şimdi aklımdan bunları çıkarmalı ve eğlenmeliyim. Sonuçta kaybeden taraf Berke'ydi. Tamam kaybeden taraf oydu ama ben ağlıyordum. Merak etmeyin bu değişecekti. Onu pişman edecektim.
(Orçun'un Anlatımıyla) (Orçun'un yatak odası)
Tek başıma yaşadığım bu koca evde kendimi gerçekten huzurlu hissettiğim yer bir yatak odam bir de mutfaktı. Tek başıma yaşadığım için yemek yapmayı bilmem lazımdı. Bende bir tık fazla iyi pişiriyordum. Yeni yan komşularıma gelince Damla onu nasıl tanınmlayacağımı bilmiyorum güzel bir kız arkadaşı Ece'de öyle gerçi bana karşı bir garip davranıyorlar. Ece'nin bugün ki o siniri de neydi? Doğrusu bilmiyorum. Kendi düşüncelerime dalmış playstation oynuyordum. 20 yaşındayım ve playstationdan oyun oynuyorum olabilir. Sonuçta bu da benim ilgi alanım. Balkona çıkıp bir sigara yaktığımda evden çıkan Ece'yi ve Damla'yı gördüm ne kadar güzel olmuşlardı. Acaba böyle süslenmiş nereye gidiyorlardı? Sevgilileriyle mi buluşmaya? Yok canım sevgiliyle buluşmaya böyle gidilmez ki. Yada gidilir mi? Bilmiyordum. Bilmeyecektim de. Hayatımda sadece bir sevgilim olmuştu. Onda da yaptığım kötü bir hata sonucu ayrılmıştık.
_____________________________________________
Selamm!!! Önceki bölümlerde kendime yer ayırmayı unutmuştum. Öncelikle yazarken çok keyif aldığımı belirtmeliyim umarım sizde okurken keyif alıyorsunuzdur. Bakalım bir sonraki bölümde bizi neler bekliyor ve Orçun'un yaptığı o kötü hata ne? Bir daha ki bölümde görüşmek dileğiyle hoşçakalın. ♡♡♡♡