(Yazarın Anlatımıyla)
Damla ve Ece için harika bir bardı. Gerçekten güzel bir yerdi. Çalan grupta harikaydı. Baya eğleniyorlardı. Ece bütün olayları unutmuştu bile sadece eğleniyorlardı.
(Damla'nın anlatımıyla)
Burdaki ortam gerçekten harikaydı. Baya eğleniyorduk. Gerçi Ece içkiyi biraz fazla kaçırmıştı. Yan masada ki kızda ağlıyordu. Ben sanki bu kızı daha önce görmüştüm. Yüzü çok tanıdıktı. Ama çıkaramıyordum.
Derken kızın masasına 3 tane adam yaklaştı.
-Selam bebek masanda bize de yer var mı?
-Biraz dertli görünüyorsun ben senin bütün derdini almayı bilirim ben.
-Llütfen beni yanlız bırakın.
-Neden güzellik?
Birden bire sesimi yükselttim.
-Kız hayır diyor si*tirin gidin!
-Sen neye bağırıyorsun lan!
-Karşında bir kadın var. Ağzını topla!
Ben adam ile tartışırken Ece yarım yamalak yürüyerek kızın koluna girdi. Bende hesabı ödeyip onlara yetişmek için koştum. Arabayı Ece'nin sürmesine izin veremezdim. Şimdi de arabayı kim kullanacak diye kavga ediyorduk.
-Ece adam akıllı yürüyemiyorsun bile. Bırak ben kullanayım.
-Ama Damla araba sürmek ne kadar eğlenceli. Ben istiyorum. İzin ver nolur.
- Eğlenceli mi sonunda ölmek eğlenceli olmayacak Ece.
-Tamam ya bu seferlik sen sür.
Ece'yi ikna edip şoför koltuğuna oturdum. Ece ve daha adını bile bilmediğim kızsa arka koltuğa. Kızın da bizim site de oturduğunu öğrendikten sonra dikkatli bir şekilde sürmeye başladım. Radyo 'da şu sıralar ablamın baya taktığı Emir Can İğrek çalıyordu. 1*Ben bir ayyaşım sekiz çizer ayaklarım özlemişim sarhoşluğunu bu semtin sokaklarını." Ne kadar güzel söylüyordu sözleri de çok güzeldi. Ben radyodaki şarkılara dalarken eve geldiğimizin farkında bile değildim. Eve geldiğimizde önce adının Nazlı olduğunu ögrendiğim kızın evine sürdüm. Arabadan inip ona yardım ettim.
-Dur da zili çalayım.
-Hayır sakın çalma!
-Neden?
-Arka tarafta ki kapalı balkondan gireceğim eve.
-Peki sonra görüşürüz. Kendine dikkat et.
Nazlı'yı eve bıraktıktan sonra arabayı park ettim. Ece'nin de bu akşam bizde kalması lazımdı. Onu bu halde eve gönderemezdim. Geldiğimiz için Ece'ye seslendim ama o çoktan sızmıştı. Sonra bir ses duydum Orçun'un sesi. O etkileyeci ve Güzel sesiyle
"Yardım lazım mı?" diye sordu.
_____________________________________________
Merhabaaa yine çok güzel olduğunu düşündüğüm bir bölümle sizlerleyim. Sizce neden Nazlı kapıdan girmek yerine balkondan girdi? Sizden gelen harika teorileri bekliyorum. Başka bir güzel bölümde görüşmek dileğiyle hoşçakalın :))))
1*Emir Can İğrek/Müzik Kutusu