Böyle Başladı

45 8 4
                                    

Bugün yeni evimize taşıdığımız o ilk gündü.
Bahçeli villaların olduğu güzel bir siteye taşınmıştık. Babam savcı olduğu için 2 yılda bir şehir değiştiriyoruz. Annemse avukat. Ablamsa Ankara'da okuyor. Onu çok özlüyorum en çokta ablamı aramızda 2 yaş var. Ama yinede abla diyorum.
Damla!!!
Ece ah Ece'yi tamamen unutmuştum. Ece'de benden 2 yaş büyüktü ama en yakın arkadaşımdı. Kardeşimdi, sırdaşımdı. Onun Mersin Üniversite'sinde okuması ve bizim Mersin'e taşınmamız büyük bir şanstı.
Damla!!!
Ece' m hoş  geldin sana evi gezdirmeyi çok isterdim ama her yer darmadağın istersen siteyi gezelim ortak alanlar varmış. Bir daha geldiğinde havuza gideriz.  Olur önce siteyi gezelim.  Bak Damla ne kadar güzel her evde bir köpek var bak bu evde 3 tane var. Sizde almalısınız. Ece! Ah unuttum kuzum tamam ama belki bir köpek beslersen korkunu yenersin? Bilmiyorum olabilir. Bak şurada çimlere uzanmış bir çocuk var. Dinlediği şarkının sesi burya kadar geliyordu. Ne güzel bir şarkıydı. "Seni bana ayırdım bütün İstanbul biliyo." Şu sıralar çok sevdiğim bir grubun şarkısıydı. Farkında olmadan şarkıya eşlik etmeye başladım. "Çok söyledim ama kendini ölümlü sanıyo" Yanımdan gelen Ece'nin sesiyle irkildim. Damla napıyorsun çocuk duyacak. Gel bir tanışalım. Ne diyeceğiz ki çocuğa? Selamm biz seninle tanışmak istiyoruz mu? Evet Damla aynen de böyle diyeceksin. Hey neden ben? Çünkü sen ondan hoşlandın. Hayır hoşlanmadım. Hem o benimle ilgilenmez bile. Nerden biliyorsun sen gayet güzel bir kızsın. Açık kumral saçların ve ela gözlerin var fiziğinde güzel e daha ne git çocuğun yanına. Ece ben bilmiyorum sen git sen de güzelsin hem sen sarı saçlı yeşil gözlüsün eminim seninle ilgilenir. Damla uzatma çok yaklaştık hadi. Tamam ben selam vereceğim. Merhaba! Acaba havuz nerde? (Harikasın Damla az önce önünden geçtin ya havuzun) Merhaba hanımlar Orçun ben havuz geride kalmış biraz sanırım geçerken koca havuzu görmediniz.  (Harika rezil oldum çocuğa) Ben söyleyecek bir şey düşünürken Ece beni kurtardı. Eeee şey biz fark edemedik saol. Bu arada ben Ece bu da arkadaşım Damla. Çok memnun oldum hanımlar görüşmek üzere. Ece'yle beraber eve döndük. Ece'yi gönderdikten sonra eşyalarımı yerleştirmeye başladım.

Sende DoğdumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin