Kapagı degistirmek zorundayım oglanın adını unuttum kusura bakmayın seviliyosunuz iyi okumalar :) :-**
Ah bu kızlar Altanı neden rahat bırakmıyolar neyse. Altan kantinde tıkınıyo bi bakalım şuna.:)
Oo ne tatlı çikolata yemek o öyle be. Bazen cikolata yerinde olmak istersin işte.
Altan tek basına kalktı ayaga bende tam kantinin önündeyim bi baktım bana dogru geliyo çok heyecanlandım ya. Meger kantinden bisiler alıcakmış ya ne kadar aptalım yanındaki fıstıkları bırakıp benim yanımamı gelicek hıı tabi. Tam geçerken omzuma çarptı.
Aay bayılmadıgıma şükrediyorum. Üzerimdekini hic yıkatmam artık o çarptı sonuçta.
"Pardon fıstık" demez mi bana. O ne tatlı biri ya beni benden aldı o an ya.
Bende "yok ya ne önemi var" derken tam bisi diyodu sürtükler başına toplandı.
Ben onlar kadar uyuz birini görmedim. Hayallerimdeki aşkı alıp götürdüler benden.
Sevgilisi degilim ya tek kelime edemedim be. :( Çok içim acıdı ya. Belki birgün olur he. Anneme anlattım bana "çıkmaz ayın son perşembesi kırmızı kar yagınca cıkar o seninle" dedi. Annem bari yapmasaydı ya.
Ah o uyuz kızlar olmasa çoktan cıkmıstık ama yani o zamanda pek çekici gelmezdi gibi. Neyse ki Altanla aynı sınıftaydık. Bazen o tatlı göz göze gelmek var ya hiç onu Altanla yaşayamadım bakalım o da olur ya.
Hoca hep benim dalgın oldugumu söyler bilmez ki ben Altana dalgınım be.
Arkadan Altanın sesi geldi. "Heey bi kalemi olan var mı? " diye o sıra da sınav olcaktık kimse de yokmuş gidip verdim. "Oo fıstık sen bu sınıfta mıydın" dedi bana yıkıldım o an.
Neyse "evet"dedim.
-"Adın ne bakim senin"
-"Zeynep"
-"Kısaca zey desem olmaz mı bebek"
Dedi ve ben bayılcak gibiydim.
-"Tabi ki" diyip bayılmamak icin yerime oturdum
Yanındakiler ben yerime gecince ooo Altan kim bu güzellil falan dediler. Sanki duymuyorum ben canım. Tenefüste konusmak istedim ama gene o sürtük uyuz kızlar Altanı bırakmadılar. Benim bu kızlardan baya çekicegim var. Aman onlardan güzel oldugum belli. Hııh .
Ah Altan ah bi kere tanıstık ya gerisi gelir insallah.
Okula yeni bı kız geliceekmiş hoca dedi. Umarım güzel degildir yoksa işimiz var valla. Diğer sürtükler yetiyo zaten hiç başından ayrılmıyolar.
Eğer güzel ise bittim ben ya. Neyse ben daha güzelim hıııh :) Egoist degilim ben hee öyle sanan olmasın ya. Sadece Altanı çok istiyom söz o konusu olunca kıskançlıktan kafayı yiyorum ya. Kantinde ki karsılasmamızı hiç unutmam artık yaa aklımdan bi türlü cıkmıyo ya.
Gece bi lavaboya kalktım. Şok oldum karşıdan Altan geliyooduu. Yatılı okul tabi görmem gelmesi normal ama gece gece güzel bi tesadüf oldu. Çok yaklaşmıştı banaa.
Bakalım Altan, Zeynep e ne diyecek size heyecanlı bekleyişler gençler umarım hoşunuza gidiyodur devamı gelcek biraz kısa gibi ama elimden bu kadarı geliyo neyse. ÖPÜLDÜNÜZ :**