SEVGİLİLER GÜNÜ ÖZEL BÖLÜM ❤

154 21 16
                                    

ARKADAŞLAR DİGER BÖLÜMLERE BAGLADIM AYRI OLURSA SACMA OLUR DİYE BÖYLE YAPTIM UMARIM BEĞENİRSİNİİİZ :**

Derse girdik Altan bi anda yanımda beliriverdi.

"Yanın boş galiba " dedi .

Şoklardaydım ben.

-"Tabi ki buyur"

-"Teşekkür ederim"

-"Rica ederim

-"Ders ne ya"

-"Pek ilgin yok galiba derslerle"

Dedim tabi ki ilgisi olmıcak ya bende salaklık. Bugün sevgiler günü ve ben hala platonik ya. :( Neyse.
Altan "Söyler misin ders "ne dedi
Bende "Fizik" dedim.

-"Seninde fizigin cok güzel."

-"Çok güzel şaka yapıyosun."

-"Yoo ne şakası çok ciddiyim."

-" Diger kızlara kıyasla çok kötü bence."

-"Sen öyle san bebegim."

-"Peki ya.

Dedim Altan benle çok ilgileniyodu bu aşk platonik olmaktan cıkıyodu. Çekiciligini kaybeditiyodu ama beni mutlu ediyodu işte.

-"Bugün dışarı cıkma iznimiz var ya hani Zeynep."

-"Evet seni dinliyorum."

-"Beraber bi yere mi gitsek."

-"Ne için senin sevgilin yok muydu ya."

-"Hayır nerden cıkardın ya."

-"Hiç neyse olur gidelim."

Dedim Altan da bi tebessümle cevap verdi bana. Yoksa Altan ile sonunda cıkıcak mıydık. Altan iyi hoştu benim aşkım dı ama ona nasıl güvenicektim ki. O çok yakışıklı cekici biriydi. Çarşıda biraz dolaştıktan sonra saat 5 gibi buluşmaya karar verdik. Sürtük kızlar onu alıp gittiler o da bana baka baka gitti işte. Bırakırlar ise yanıma gelirdi heralde. Saat 4 tü üzerime güzel kıyafetler almak için gezdim. Yeni gelen kızda benimle geldi. Altan ı anlattım. O da onla ilgilenmiyorum falan dedi. Ayça yı yanımdan yolladım. Saat 5 e 5 varken Altan la buluşcagımız yere gittim. Gecikicegini sanmıyorun ya. Neyse 5 olmuştu saat. Altan ı göremiyordum hala. Beynimden vurulmuşa döndüm. 15 dakika falan bekledim. Garson geldi bi zarf bıraktı masaya. Altan dan yazıyodu üzerinde actım baktım. 'Küçük hanım kusura bakma geciktim 2  dakikaya ordayım gitmeye kalkarsın diye bunu yazdım geliyorum az kaldı.' Neden geciktigi belliydi. O sürtükler bırakmamıslardı onu. Böyle giderse olmaz bu iş. Karsıdan kalp kostümlü biri geliyodu. O resmen Altan ın ta kendisiydi. Merhaba küçük hanım diyip oturdu masaya.

-"Altan bu ne hal."

-"Begenmedin mi."

-"Çok tatlı olmussun ya."

-"Teşekkur ederim senin için bu haldeyim bak Zeynep senin beni umursamaz tavrın diger kızlar gibi olmayısın ilgimi cekti tamam dedim tam benlik biri dedim senin icin diger kızlardan vazgectim seninle olmak istiyorum BENİMLE AŞKA DAİR EN GÜZEL GÜNLERE VAR MISIN ?."

Aglamaya basladım. Bu zamana kadar böyle bisi yaşamamıstım ben.

-" Altan ben sana nasıl güvenicem tüm kızlar senin peşinde beni aldatmıycagını nerden bilicem ya."

-"Zeynep bana evet dersen hersey çok güzel olur hersey yoluna girer lütfen ya.

-"Tamam kabul ediyorum. :)"

Kalktıı sarıldı bana.

-" Sen bana en güzel sevgililer günü hediyesisin."

Dedi yaa ben o an rüya sandım. Okula dönme zamanı gelmisti.
Çok güzel bi gün geçirdim. Okula vardıgımda Ayçaya hepsini anlattım. Benim için büyük bi hayal dedi. Biz artık çıkıyorduk. Diger kızlara soylemis Altan. Hepsi bana düşman kesildiler. Aman neyse ben sevdigime sevgililer gününde kavuşmuşum daha ne olsun.

BEN KISA YAZMAYI SEVİYORUM SİZİ DE SEVİYORUM OKUYAN HERKESE TESEKKURLER SEVGİLİLER GUNUNUZ KUTLU OLSUUUN ❤<3 :**

Okul EfsanesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin