"Boşlukta olmayı seviyorum."Dedi Ferhan.Arda ile soyunma odasında yiyişirken,kendisini akşam vakti odasında bulmuştu.
Arda ile klasik 'O adamdan uzak duracaksın!Dokunmayacak sana!Bakmayacak lan!'Tarzı bir mesajlaşma sonrasında boşluğa gelmişlerdi ve Arda soluğu çocuğun evinde almıştı.
İkisi beraber akşam vakti el ele sessiz sokaklarda yürüyorlardı."Seninle olmayı seviyorum."Dedi Arda.
Ferhan abartılı bir şekilde kalbini tuttu."Kalbime geldi şerefsiz!"
Arda'nın kahkahası boş sokakta yankılanırken, bir kaç evin ışığı açılmıştı.
"Boşlukta bile klişeler peşimizi bırakmıyor."Dedi Ferhan.Arda onu başıyla onayladı."Diyorum ki boşlukta olduğumuz bir vakit sevişsek mi?"
"Heee oldu!Tam boşalırken klavye sesiyle, kendini nerede bulursun artık yazar bilir!"Diye bağırdı Ferhan.
Arda çocuğun dediği şeyi düşünerek yüzünü buruşturdu.Tam boşlacakken ışınlanma düşüncesi bile korkunçtu.
"Ama sonsuza kadar böyle giderse hiç sevişemeyiz!"Diye isyan etti.Ferhan emin bir şekilde "Eninde sonunda sevişeceğiz."Dedi.
Gülüşerek konuşmaya devam ederken,kendilerine "İbneler!" Diye bağıran bir grup erkekle adımlarını durdurdular.
Arda sinirle "Bunlar kim lan?" Diye tısladı.Ferhan biraz korkmuştu doğrusu,gecenin bir vakti burada öldürülseler kimin haberi olurdu ki?
Orta yaştaki adamlar,yanlarına gelerek alayla güldü.İçlerinden biri "Şunlara bak amınakoyayım!Utanmıyor musunuz sapkınlığınızı milletin gözüne sokmaya?!"Diyerek uyarma amacıyla belindeki silahı gösterdi.
Ferhan korkuyla,Arda'yı kendisine çekti 'Ne olur şimdi paragrafa geçelim.' Diye yalvardı içinden.
Elinde sopa olan adam gülerek Ferhan'ı gösterdi."Bu karı gibiymiş zaten çatır çutur sikmelik."
Arda'nın sinirle gözleri kararırken,öne doğru atıldı ama Ferhan'ın kolunu sıkıca tutmasıyla durmak zorunda kaldı."Sarıya bak sen,siktiği götü koruyor!"Diye bağırarak güldü adamlar.
Arda adamları gebertene kadar dövmeyi,yapabileceği işkenceleri düşünürken;Ferhan bu adamları, lunaparkta gördüğünü ama o zaman boşlukta olmalarını düşünüyordu.
Adamlar,ya ikisini şimdi görmüştü ya da lunaparktan beri hatırlıyorlardı.
Ferhan,Arda'yı tutarak "Boşver onları.Gidelim lütfen."Diye mırıldandı.
Boşlukta olabilirlerdi,paragrafa geçince her şey başa dönecek olabilirdi ama Arda'nın zarar görmesini hatta daha kötüsü ölmesini istemiyordu!
Sahi,bir karakter boşlukta ölseydi ne olurdu?Bilinçli bir karakter boşlukta ölseydi ne olurdu?Umarım bunun cevabını hiçbir zaman öğrenmezlerdi.
Adamlardan biri Ferhan'a bakarak,pis bir sırıtışla "Seni inlete inlete sikeceğiz,merak etme güzelim." Dedi ve elini aletine atarak okşadı.
"Siktir git lan oruspuçocuğu!"Diye gürledi Arda.Bağırışı sokağı inletirken,Ferhan iyice gerilmişti.
Neden hala paragrafa geçmemişlerdi?Acaba yazar tarafından cezalandırılıyorlar mıydı?
Arda adamlara mı saldırsa,arkasında dolu dolu gözleriyle kendisini tutan sevdiğini mi korusa?Bilemiyordu.
Adamlar sekiz ya da dokuz kişi vardı.Birine,ikisine saldırsa Ferhan'ı bıraktığı anda biri illaki,ona atılacaktı.
Arda ne yapacağını bilemez halde dişlerini sıkarken,Ferhan'ın yaşlar yüzünden parlayan mavilerine baktı. "Güzelim..Arkana bakmadan bütün hızınla koş.Tamam mı?" Diye fısıldadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUKADDERAT (BxB)
Romance[TAMAMLANDI] Bir kitabın içinde olduğunuzu...Düzeltiyorum,klişelerle dolu bir kitapta olduğunuzu fark etseniz,ne yapardınız? . Her şeyi değiştirmeye çalışabilir miydi?Yoksa kendisi için yazılmış olan kaderine,son sayfaya kadar uymak zorunda mıydı...