Tedavi sürecinde okul hayatım yoktu hastanede vaktim geçsin diye ders anlatıyordu annem,zaten ilkokuldaydım anlamazsam kafamı hayır diye sallardım anlarsam evet diye böyle anlaşırdık nadiren hayır derdim.
Vakite ilerledi 4.sınıf oldum artık evet ve hayır diyebiliyordum ama zor diyebiliyorum parmaklarım hareket ediyordu (ayak,el ikiside) yavaş yavaş düzelmek çok hoşuma gidiyordu arada ziyaret için ilkokul öğretmenim ve sınıf arkadaşlarım geliyordu herkes bana papatya veriyordu ama biri pembe papatyaydı onun kimin verdiğini bilmiyorum. Topluca sepete koyuyorlar kimin ne yaptığını görmem imkansız.
İno'nun babsı çiçekçi dükkanı işletiyor ama asıl mesleği değil. İno saçalrım parlak, ince, yumuşak ve pembe diye çok güzelsin diyor ve sarılıp anımı öpüyor onu çok seviyorum ona kocam gülümsüyorum oda bana.
Naruto ikram için verilen yemeklerin hepsini yiyiyor çok komik biri ve çok konuşkan ona abi dememi istedi çünkü beni kız kardeşi gibi görüyormuş zaten evi yakın sıklıkla annesi ile gelir. Beni parka çıkartır ve bulduğu tüm çiçekleri taç yapıp kafama takar . Sasuke diye biri var sınıfa yeni gelmiş kazadan (1.sınıf iken) 2 ay sonra.
Bana bakıyor gözlerimiz buluşunca hafif gülümsüyor arada selam merhaba diyor kendini 1.sınıfta tanıtmıştı zenginmiş,sınıfta 2 3 kişi zengin gerisi orta gelirli bende orta gelirliyim.
(İlkokul)Mezuniyet zamanı tekrar geldiler herkes çok güzel giyinmişti o gün ino mor, naruto turuncu ve sarı,sasuke mavi renkler giymişti. Naruto yemek yerken boğazına takıldı sasuke ona limonata uzatı ve içti,sonra masaya koyarken sakar naruto devirdi ve üzerine döktü üstünü kuruladı ve bize dönüp üstüm ile aynı renk belli bile değil demişti gerçekten öyleydi kuruyunca hiç belli değildi herkes gülmüştü ben bile o an sasuke ile göz göze gelmiştik onada gülümsemiştim ama bu sefer kocaman gülümsedim hep normal gülümserdim çok şaşırmıştı.
O hep soğuktu kalbini çok az kişiye açan tipte biri onu tatlı yapan yanında buydu. O gün sasuke tuhaftı sıklıkla bana bakmıştı ve cidden yakışıklı biriydi daha çocuktu ama bir çocuk için çok iyiydi. O gün diğer günlere nazaran daha farklı sepet ve çiçekler vardı bir tane sarı.kırmızı ve pembe vardı gerisi yine beyazdı naruto sepetten çiçeği alıp bana vardi inoda .
İno kırmızı naruto sarı verdi sonra ikiside beni hatırla diye verdik dediler,inoya bakınca "neden" diye sormaya çalıştığımı anladı bana kırmızının sevgi olduğunu söyledi, naruto ise saçımla aynı dedi sepete bakınca bir pembe gül vardı yine veren kişi kendini göstermemeişti bu pembe favori rengim olduğu için vazoma koymalarını anlatmaya çalışırdım ve koyarlardı vazom 5 çiçek alabilirdi küçüktü 4 beyaz 1 pembe olurdu hep o pembe papatyaya bakardım bugün ise güller büyük diye 3 tane koydum sarı kırmızı pembe. Pembe vereni bulmak istiyordum ama okul kapanınca bulamadım.
okuduğunuz için çok teşekkür ederim :)
Hatalarım varsa görmezden gelin :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
engellerden mutluluğa(TAMAMLANDI)
Short Story12 yıllık hayatı bi sandalyeye bağlı ve yavaşça iyileşmekte olan kıraz çiçeğine....