Birden elime çikolata verdi bunu ne ara almıştı ki? ona sarılıp
-teşekkür ederim, diyip yarısını ona verdim başta reddetti ama sonra kabul etti.Eve vardığımda ambalajı sakladım bunu neden yaptığımı bilmiyorum ama ondan bişi almak çok hoştu . Gece onu düşünerek uyudum son günlerde böyleyim,sevgim çok hızlı büyüyor ve bundan korkuyorum ya kabul etmezse ya onu çok severken beni bırakırsa.
Sevgiden korksamda sasukenin böyle biri olmadığını bildiğim için çok üzümedi en fazla diğer kızlae gibi nazikçe benide reddederdi. 'Seni seviyorum Uchiha Sasuke' diyip uyudu.
Sasuke odasında sakurayı düşünüyordu ama bilmiyordu sakuranında onu düşündüğünü. Zaman ilerliyordu sasuke sakurayı hatırlatacak birşey alamamış üstüne o günden beri görmemişti.
Sakura ise ino ile naruto ve sasukeye hediye alıyordu. Başta ne alsa bilemedim naruto'ya ramen aldı en çok onu severdi yurtdışında bunları bulamaz diye aldı. Sasuke için hala birşeyler bulamadı ino naruto ve sasukeye t-shirt ve anahtarlık aldı çok sade ama aynı zamada güzeldi çünkü üzerinde hepimizin olduğu resim vardı. Ben hâlâ bulamamıştım.
Bencillik olabilir ama sasuke beni hatırlarsın diye çift telefon süsü aldım deseni sakura çiçeğiydi. Başka hediyede aldım. Sasuke gidince kendi süsünü takacaktı eğer şimdi takarsa ya yanlış anlar ya da sinirlenebilirdi. O yüzden sonra takacaktı.
Veda günü gelmişti kızlar hediyeleri verdi ve sarılıp ağladılar 12 yıllık arkadaşları gidiyordu. Sasuke sakuraya gidene kadar hep baktı, sakurada bunu fark etmişti ona ağlayan yüzüyle bakmak istemedi ama yinede dönüp tekrar sarılmıştı.
Naruto ve sasuke kalacakları eve vardıklarında hemen hediyeleri açtılar çünkü orda açmaları yasaktı kızlar izin vermemişti. Sasuke sakuranın hediyesine gelince kıpkırmızı oldu ve narutoya dönüp eşyaları odasına yerleştirmek istediği söyleyip kaçmıştı.
Naruto bunu fark etmişti önce gülmüş sonra sevinmişti.
Sasuke hediyeyi önüne koymuş yavaşça açıyordu başta küçük bişi yere düştü onu aldı ve telefon süsünü görünce şaşırdı bu tam aradaığı şeydi hem sakura hem sakuradan hediye bunu çok beğenmişti. Pakete dönüp içindeki kutuyu açtı içinde küçük sevimli notlar vardı en sevdiği ise kutuya sakura kendi parfümünü sıkımış olmasıydı.
Kutudan kot ceket çıkmıştı aslında ihtiyacı yoktu ama güzeldi, sakura ceketin ucuna "ai" yazmıştı bunu görünce kas kastı kesildi ne yapacağını bilemedi
Pisliklik olsun diye burda bıraktım sıkıcı ilerlediğini biliyorum
Elimden bu kadar geliyor romantik biri değilim sen nasıl kadınsın romantiklik bilmiyor derseniz valla bişi diyemem haklısınızÇikolata net değil biliyorum ama çok aradım yazarken böyle bişi varmı diye düşündüm az gerçek olsun dedim. Canım çekti ama TR yok ;(
Okuduğunuz için teşekkür ederim, oy atmayı unutmayın ♥
Hatalarım varsa görmezden gelin :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
engellerden mutluluğa(TAMAMLANDI)
Short Story12 yıllık hayatı bi sandalyeye bağlı ve yavaşça iyileşmekte olan kıraz çiçeğine....