hızlıca final yapacağım

79 7 0
                                    

Sasuke ve naruto okul tatil olsa bile gelmemişti ek dersler arıyorlardı ,bazen kendilerine bile vakit ayırmakta zorlanıyorlardı. Kızların ki ise daha da zordu çünkü; alanları tıptı (sakura bölüm birincisiydi).

Zaman ilerledi naruto ve sasuke okulu bitirdi, sasukenin babasının ek binasında çalışmaya başladılar. Kızların son 2 yılı kalmıştı, sakura hala birinciydi bu zirveyi korumak ve alanıda çok iyi olmak için deli gibi çalıştı,çalışmasının emeğini çok iyi alıyordu zaten.

Sasuke şimdilik ek binanın CEO oldu sonuçta babasının şirketi,bunların variside oydu,bu çok normaldi. Naruto alt kademede çalışıyordu yavaş yavaş yükseliyordu. Sasuke ise şimdiden babasının zoru ile başkanlık eğitimi alıyordu bunu sevmiyordu ama yapabileceği bişi yoktu sadece 1 yıl çekmek zorundaydı .

Vakit ilerledi çoktan yurdışından dönmüşlerdi, kızlarında 2 yılı kalmıştı. Naruto yanında bi kız ile geldi,evlerinin sahibinin kızı Hinata ile, onunla kira dışında konuşmaları pek yoktu ama bi şekilde sevgili oldular (hinatanın mesleği öğretmenlik).

Karşılamaya kızlar gidemedi o gün sınav haftasıydı sınvalar bitti felan derken 2 hafta geçmişti. Sakura sasukeden çekiniyordu, sasuke ise tam tersi onu görmek için can atıyordu en sonunda bi buluşma ayarladılar cumartesi akşamı, akşam yemeği yiyeceklerdi.

Sakura ne giysem diye düşünürken aklına sasuke geldi onun saç rengine benziyen bi kıyafeti vardı onu giyecekti altına beyaz pantolon,buna karar kılarken sasukenin de aynı şeyi yaptığını bilseydi kesinlike başka bişi giyerdi.

O gün geldi sasuke ile naruto önden gitmişti, kızlar ise sonra geleceklerdi çünkü hinatanın bazı sorunları vardı onları halletmeleri gerekiyordu. Ayarlanan yere geldiklerinde naruto başta şaşırmıştı sonra ise uzunca sakuraya bakıp kocaman sırıtmıştı, sakura başta anlamamış ve umursamadan yerine oturmuştu.

Sasuke wc gitmişti sakuranın geldiğini görünce kaçmıştı çünkü onunla aynı şeyi giymesi çok sevindirmişti ve utanmıştı,aynı sevgili kombini gibiydi , elini yüzünü yıkayıp masaya yürüdü.

Başta herkes şaşırmıştı ama umursamadılar.

Naruto ise yine biraz eğlence için onlarla uğraştı,her laf atışında kızarıp zorla susturmaya çalıştılar ve en sonunda susmuştu. Yemek boyunca normal şeyler konuştular, sakura hala sasukeye bakamıyordu ya bakınca kızan ya da üzgün bi ifadeyle ona bakrsa diye korkuyordu.

Eve dağılma vakti gelince naruto,hinata ve inoyla gitti (hepsi yakın yerde yaşıyor), sasuke ise sakura ile. Sakura ses çıkarmadan oturmuş sasuke ise arabayı sürüyordu, o kadar sesizdi ki sasuke dayanamayıp konuştu;

-verdiğin hediyeyi beğendim,bak hala takıyorum telefonuma.
Cekette güzeldi ama pek kullanamadım iş yerinde takım ilbise giymem gerektiği için, dedi
-(sakura)sorun değil.       

Yine uzunca bi sessizlik oldu bu sefer sakura sessizliği bozdu

-aslında kullanmanı beklememiştim süsü çöpe atarsın sanmıştım, ceketide 1 2 kere heveslik kullanıp atarsın demiştim ama öyle olmamış
-niye öyle bişi yapayım ki
-(yüzü kıpkırmızı sasuke yüzünü görmesin diye kafasını çevirdi) şey ceketi gördün mü?
-evet
-emin misin?
-evet niye ki
-kolunda bişi yazıyordu "ai"
-sorun bu muydu ahahahha
 
Sasukenin gülmesi sakurayı üzmüştü

Yeni bölüm yakında gelecek hemen bitirip yeni seriye geçeceğim hızlı hızılı ve mantıksız ilerliyor bişi yapamam sınava 1 hafta kaldı 2 ya da 3 bölümde bitecek
Yeni seri tarihi ve ejderhalı olacak ya da mafya ikisi arasında kalldım mafya sasuke değil sakura olacak bıktım mafya sasuke serilerinden az sakura görek
Sınavlar 3 haftada bitecek bitince gelirim
Sınavlar bitince yeni seriyi yazmaya başlıyacağım

Okuduğunuz için teşekkür ederim oy atmayı unutmayın :)
Hatalarımı görmezden gelin :)

engellerden mutluluğa(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin