138 11 1
                                    

Ortaokulda sınıf arkadaşlarım yine aynı kişiler ino,sasuke,naruto. Sasuke 2 ev uzağıma oturmuş, ino arka mahalleme,naruto taşınmıştı inoya yakın bir yerde yaşıyordu arada yine gelirdi.

Okul hayatım yine aynıydı aslında engelim olmasına rağmen derslerim çok iyidi.ortakul 5'de 1 kolum zor harket ediyordu,6'da iki kolum da harket ediyordu ortaokul sonda kollarımı çok kolay harket ettirdim aynı zaman da her kelimeyi söylemeye ve çok uzun cümleler dışında cümle kurabiliyordum.

Arada topluca ino, sasuke,naruto gelip sohpet ederdik artık konuşunca sasuke ile çok iyi anlaşmaya başladım. Lise için sınava girdim en iyi liseyi istedim çünkü orda engelliler için okuma imkanı vardı ve meslek olarak Dr. istiyırdum çok iyi bir derece ile girdim aynı kadro yine vardı bizler tam bursla girdik sasuke bursla değil para ile girdi bursa puanı yetiyordu ama babsı izin vermedi oda takmadı, naruto yarı burs çünkü çok zorlandı ama yinede yarımda olsa tuturdu.

Lisede tamamen iyileştim. Lise 2'de zar zor yürüme, 3'de problem vardı kusursuz değildi ama iyiydi,4'de çok iyidi,koşma çok uzun olmamalı uzun olursa ayaklarım kasılıyordu yürüyemezdim dinlenince yürüdüm.

Nedense son sınıfta 3 4 defa çıkma teklifi gelmiş ama ben demeden biri reddetmişti ino ve naruto ile farklı sınıftayız sasuke ile aynı ona sorunca

-ben dedim,seni bulmalarına gerek kalmadan ben hallettim zaten kabul etemeyeceksin üni hazırlığı için böyle işlerle ilğilenmiyorum demiştin yoksa yalan mı,dedi
hafif sırıtarak söyledi bende vurdum

sasuke okula başladığından beri okuldaki kızların yarısının fazlsından (% 85)teklif aldı, başta gülmüştük ama sonra çok olunca ister istemez hepimiz sinr olmuştuk arkadaşız diye bizede ikna için gelen psikopatlar vardı.

Bana ilk seneler tekerlekli sandalyem olduğu için yardım eden sasukeye yardım bahanesi ile yaklaşanlar vardı bende onlara iyice zorlardım bida gelmezlerdi ardından sasuke ile sırıtıp yumruk tokuştururduk çok eğlenceliydi.

Yürümeye başayınca sasuke ile sınıfa gelirdim, öğle arası olunca kantine bizimkiler ile toplanmaya rahatça giderdik bundan çok mutluydum hep bana yardım ederdi. Aynı sınıfta olunca dert etmediğini farklı sınıfta olsak dahi yapacağını söyledi. Üni sınavı gelince yine iyi puan aldım. İno ile aynı ünide olmak çok iyi oldu. Naruto ve sasuke aynı alanı seçti, naruto zengin olmak istiyordu ortak olarak zeki ve çakal ya da yalan şeyleri kolayca anlayan sasukeyi seçti naruto tek başına iş hayatına atılsaydı net batardı sasuke ile mümkün. Onlar ticaret ve borsacılık için yurtdışını seçtiler ayrılmalarına 1 ay kala tuhaf birşeyler gerçekleşti.

Sasuke ile evin ordaki parkta oturuken ona küçükkende burda hareketsiz oturduğumu çocukları izlediğimi ve onlara özendiğimi anlatınca istemsizce ağladım. Sasuke bunları duyup ağladığımı görünce aynı annem gibi acı bir gülümseme ile bana baktı ve
-geçti güzelim dedi. İlk defa biri bana güzelim demişti o an kızarmıştım oda gülmüştü sen alışık değilsin tabi dedi ve bende ona......

Elimde baya bölüm var onları atmaya çalışıyorum
Okuduğunuz için teşekkür ederim:)
Hatalarım görmezden gelin:)

engellerden mutluluğa(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin