Everyone is present on Breakfast...
Abhijeet: Daya tumhari sub packing hu gyi Pune jane ky liye...
Han sub tyari hi gyi hy apni presentation bhi check kr li hy mein ny...
Abhijeet: Maa mein kia soch raha tha Daya tu ja raha hy tu kiyu na Shreya bhi sath chali jaye...
Dushyant: Yeah idea best hy aese bhi Wahan koi tu hona chaye Bhaiya ka khayal rakhne ky liye bhi...
Pratima: Shreya ka wahan kia kam... wo ghar hi rahe gi...
Abhijeet: Maa kuch dinu ki tu bat hy konsa hamesha ky liye ja rahe hein yeah...
Aur yeah kuch din ghar ku kon sambale ga... Tarika Bahu ku bhi aram ki zrort hy us ky din pas mein hein... Ishita bhi bchon ku dkhti hy... Aese mein Shreya ghar nahi hu gi tu kam kese chale ga... Daya apna khud dekh le ga...
Daya: Yeah bat sometime tu mujhe lagta hy Shreya ki shadi muj se nahi pore ghar walu se hui hy... Kisi ku kuch bhi kam hu tu Shreya hi kre gi baki tu koi kr nahi skta... Aj jub Shreya ke mere sath jane ki bat ayi tu bhi mere gharwalu ku Shreya ki muj se zyada zarorat hy yeah acha hy...
Abhijeet: Daya bhadak kiyu rahe hu yar... aik choti si hi tu bat hy...
Yeah choti si bat hy Seriously Abhijeet tumhare liye yeah bat choti hu gi mere liye nahin...
Menakshi (Bua ji): Daya yeah tum kese bat kr rahe hu apne bade Bahi se...
Daya: Tu aur kese bat kron han is pore ghar ku hi Shreya se problem hy... Koi nahi chahta ky Shreya un ky as pas bhi rahe... aur aj jub mein chahta hoon Shreya mere sath Pune jaye tu pory ghar walu ku lgta hy Shreya ky bina un ka koi kam hu nahi skta... Mujhe tu yeah samj nahi ati ap log chahte kia hein muj se...
Pratima: Hum Shreya ky dushman nahi hein... hum mante hein hamein ghusa aa jata hy lekin sirf is liye ky hum tumhare bhi bache dekhna chahte hein aur...
Daya: Bache chayen is ghar mein sub ku but kisi ku Shreya ku mere sath rehne nahi dena jan skta hoon kiyu???
Abhijeet: Daya kia hu gya hy tumhein kuch bhi bole ja rahe hu zuban sambal kr bat kru...
Daya: Han mein zuban sambal kr bat kru aur baki sub ka kia... Tum hi mujhe btao bache ped (Tree) pr lgte hein kia??? Shadi ky bad jub mein aur Shreya Honeymoon pr jana chahte the tu Tarika ki delivery date pas thi... I admit tub Shreya ka yahan rehna zyada zrori tha... lekin us ky bad ka kia... Morning mein utho tu Shreya Kitchen mein hy... Sham mein aoa tu wo Adi ky sath hoti hy rat mein sone jao tu bhi use kitchen ka kam complete krna hy...
Pratima: Wo sirf is liye ky Ishita aur Tarika ku bchon ku bhi sambalna hota hy... Sbo bhi un ku ready krna hota hy rat mein bhi un ku sulana hota hy... Jabi tu mein kehti hoon ky...
Daya: Are tu kia kron mein Bache Market se tu milte nahin ky le aoa... kia kron mein ap hi btaiye...
Menakshi: Dosri shadi kr lu...
Shreya is just entered in the dinning hall with the cups of coffee and when she hears this sentence cups trembling on her hands and falls down on floor while she shockingly looking at Daya...
YOU ARE READING
Tum Dena Sath Mera
FanfictionFamily Story Of Dareya... Their Love intimation Sweeet moments and also fight for their Love... Cover credit to @Sumpeople...