Part 15

365 18 118
                                    


All Family members were happily discussing something when dareya entered in the hall.



Dushyant: Boht achy wakt per aye hu bhaiya...



Kia hua hy???  Sub boht khush lag rahy hn.



Abhijeet: Bat hi aesi khushi ki hy tum suno gy tu tum bhi khushi se chilany lago gy, ab tu hum sub bus celebration ki tyari ker rahy hn, ab tu aa gya hy, tu bhi apni suggestion add kra dy...




Shreya: But yeah tu btayen ky bat kiya hy...


Daya: Haan pehly pta tu lagy ky celebration kis chez ki hy.

Abhijeet: Purvi India aa rahi hy, pory 6 sal bad...




Daya: Tum mazak tu nahi ker rahy na...



Dushyant: Bhaiya is mein koi mazak nahi hy, it's true ky next Month Purvi aa rahi hy. Woh tu hamein surprise dena chahti thi but us ki friend ny hamein inform kr diya.



Daya: Phir tu kitni sari planning krni hoon gi, us ki room setting change krni hu gi, us ki favorite decoration krni hu gi, jub woh aye gi tu ik surprise party bhi tu organize krni hu gi... Aur haaan us ky room ka sara interior mein khud dekhon ga...



Dushyant: Yeah cheating hy Bhaiya, mein ny already bol diya tha us ka room arrangement mein dekhon ga.



Daya: Koi cheating nahi tum aur Ishita usey receive krny chaly jana, is sey bada surprise kia hu ga us ky liye...



Dushyant: Ap ny planning ker rakhi hy us se murder krwany ki, woh dekhty sath petny lagy gi mujhy ky mein ny us ka surprise kiyun kharab ker diya...



Daya: Thoda ghusa kry gi but i know man jaye gi, tu it's done mein sara room arrangements dekhon ga tum sub receive krny jao gy aur Abhijeet tum Tarika aur Shreya sub party ka dekh lena...



Abhijeet: Haaan yeah sahi rahy ga aesy bhi sub perfect hona chaye, mujh se tu abi se wait nahin hu raha...


Daya: So tu hy kitny saal guzr gaye, ab tu kitni badi hu gyi hu gi...


Shreya: Ab tu kuch din ki bat hy phir tu woh hum sub ky sath hu gi, so its better ky hum sub us ky welcome ki tyari krein.



Sonam: Shreya sahi keh rahi hy, mein bhi soch rahi thi ky mein sub us ki favorite dishes bnao gi, kesa rahy ga???




Daya: Purvi ki sub pasand na pasand Maa aur Bua ji dekh lein gi Sonam, tumhein itna pain leny ki need nahin...


But Daya...


Tarika: Sonam tum hmari help kr dena, aesy bhi hamein tumhari help ki need hu gi.


Ji Bhabhi...



Daya tum mujy aesy ignore nahin ker sakty hu...




Yeah kia bol rahi hu Sonam, mein tumhein kub ignore ker raha hoon.



Tu yeah sub kiya hy, mein kuch bhi bolon tum hamesha mery against hu jaty hu, sahi se bat nahin ker rahy, mujh se zyada tu us Shreya ki bat manny lagy hu aur...



Mind your language Sonam, Shreya is my wife... There is no comparison between you and Shreya... She is the only soul reason that why i shared your bed, if she won't force me then i can't do it again... Stop blaming her, otherwise i forget that you was my friend...




We are still friends Daya...




In your dreams... you already spoiled this beautiful relation of Friendship...



Tum Dena Sath MeraWhere stories live. Discover now