Shreya: Nahin kami muj mein hy...
Jhot bol rahi hu na tum...
Nahin Daya yehi sach hy, yeah rahi meri reports ap bhi check ker lein...
Daya snatched the reports from her hand.
Shreya: Maa ab ap apni surgery krwa lein, Daya ap ku diya hua yeah waada nahin todein gy.
Abhijeet: Doctor ap surgery ki tyari krein, Daya tum mere sath chalo.
Abhijeet i am fine, tum yahan ka sub dekh lu...
Ok...
Ishita: I can't believe Dushyant yeah sach nahin hu sakta...
Tum kehna chah rahi hu reports jhot hein.
Tarika: Reports jhot nahin hein, but agar Shreya mein aesa kuch issue tha tu doctors pehly se hi inform kr sakty thy... but aesa hua nahin Shreya ka treatment hota raha hy...
Ishita: Wohi tu mein kehna chah rahi hoon ky jub pehly aesa kuch nahin hua tu ab kiyun...
Dushyant: I don't know but muj se Daya bhaiya ki condition nahin dekhi ja rahi, woh kisi se kuch bat nahin ker rahe hein. Abhijeet bhaiya ny bhi un se bat krny ki koshish ki but woh tu un ki bhi nahin sun rahe hein.
Tarika: Daya abi kahan hy???
Dushyant: Koi nahin janta, Shreya bhabhi ny call bhi ki hy but phone switched offf aa raha hy.
Daya hide his face behind his hands when Shreya sat besides him and he hugged her by waist and his tears making her dress wet. She just caressing his back. After some time she offered him a glass of water but he denied to her and just starring her silently...
Daya kuch chezon ku accept ker lena chaye...
Tum ny mujy yeah pehly kiyun nahin btaya and most important tum ny sub ky samny yeah kiyun btaya... kiyun Shreya kiyun...
Daya ju hona tha woh hu gya aur aesy bhi ab tu clear hu gya na fault muj mein hy, mein hi ap ky laik nahin hoon... Ap normal hein...
I really wish mein normal na hota...
Dayaaa... kia kuch bhi bol rahe hein ap... Kuch samj aa raha hy ap ku...
Tum... Tumhein kuch samj mein aa raha hy ky tum ny kia kiya hy...
Shreya: Hum aik reality ku kab tak chipa sakty thy...
Shreya hum sachayi ku badal tu sakty thy na...
Shreya: Hum ghar walon se jhot nahin bhol sakty thy aur na hi chipa sakty thy...
Kis ku chipana tha aur kiyun... Tum muj se tu bat krti, hum reports change ker sakty thy... Ju report tumhare name per hein woh mery name per bhi hu sakti thi...
Shreya: Kia keh rahe hein ap... Daya ap meri waja se apni Family ky against kiyun ja rahe hein.
Shreya meri family tum hu, tumhein samj bhi aa raha hy ky Maa kia chahti hein... Maa chahti hein mein kisi bhi ladki ky sath sexual relation bnaon aur...
YOU ARE READING
Tum Dena Sath Mera
FanfictionFamily Story Of Dareya... Their Love intimation Sweeet moments and also fight for their Love... Cover credit to @Sumpeople...