Part 18

317 14 6
                                    


Daya ap yeah sub saman kahan ly ja rahy hein???



Tumhari packing kr raha hoo... tum bhi achy se dekh lu mein nahin chahta tumhara koi bhi saman yahan reh jaye... Achy se check ker lu sub packing hu gayi hy na...




Meri sub packing tu complete hu gayi hy but ap ny apna sub saman kiyu un pack ker diya hy...



Jub tum ny separation ka decision ly hi liya hy tu mein apna saman pack ker ky kiya kron ga... Meri aur se tum kahin bhi jao, kesy bhi raho, i don't care... Mein bus sbo tumhein air port tak chodny ja raha hoon...





Ap ghar per aa ker baki sub ku kia jawab dein gy???




Woh mera issue hy, yeah meri Family hy tumhein in ky liye preshan hony ki zrorat nahin...




Aesa kesy bol sakty hein ap... yeah hmari family hy.



Jub hamein sath rehna hi nahin tu yeah Family tumhari kesy hu gayi Shreya...



But Daya... They hear the knock on the door and Daya looked ay his wrist watch...



Daya: I know Abhijeet hu ga, mujhy abi us sey koi bat nahi krni, tum dekh lu mein fresh hony ja raha hoon.





Tarika: Sub packing hu gayi tum donon ki...



Almost sub hu gayi hy...


Abhijeet: Daya kahan hy, dikh nahin raha...



Woh Fresh hu rahy hn, mein unhein bta doon gi woh ap ky pas aa jayen gy.



Tarika: Is ki zarorat nahin Shreya, hum donon yahan tum se bat krny aye hein.



Abhijeet: Shreya hum janty hein tum Daya ky sath khush nahin hu, aur tum donon ky beech sub tension ka ik hi reason hy... Baby...



Shreya: Sonam yeah wish pori ker tu rahi hy, ab ap ki family ku koi problem nahin hu gi.



Abhijeet: Daya ku problem hy Shreya, Daya tumhary ilawa aur kisi ky sath khush nahin reh sakta hy... Anyway yeah argue start krna hi bekar hy mein janta hoon is ka koi solution nahin...



Shreya: Tu ap mujh se kiya chahty hein, yahan kiya bat krny aye hein???



Abhijeet: Aj se 6 months pehly jub Maa Daya ku boht force krny lagi thi Baby ky liye, tu Tarika ny ik decision liya tha... Yeah decision Tarika ka tha, aur mujhy aesa lagta tha ky woh thek keh rahi hy mujhy us ka sath dena chaye...


Tarika: Hum ny yeah decide kiya tha ky mein aur Abhijeet hmara next baby plan krein gy aur woh bacha hum tum donon ku de dein gy...



What??? She screamed...



Abhijeet: Dheere bolo Shreya kisi ny sun liya tu problem hu jaye gi...





Tarika bhabhi ny emotions mein aa ker ik bat ker di hy aur ap ny bhi decide ker liya hy ky ap ny in ka sath dena hy.



Abhijeet: Yeah koi emotional decision nahin hy hum ny boht soch samj kr yeah decision liya hy, aur hmara bacha hmary pas hu yeah Daya ky pas hamein koi fark nahin padta.



Shreya: But Maa ku tu Daya ka baby chaye.



Tarika: Haaan we know, Hum 4 persons ky ilawa aur kisi ku yeah bat pata nahin lagy gi ky bachy ku janam mein ny diya hy, duniya ky liye woh tumhara baby hi hu ga.



Tum Dena Sath MeraWhere stories live. Discover now