Soch lu Daya...
Daya: Maa soch liya, na dosri shadi kron ga, na Shreya ku chodon ga, na Shreya ky against ja ker usey kuch taklif doon ga, is ky ilawa ju kahein gi sub man loon ga...
Waada krty hu us ky ilawa hmari sub bat mano gy...
Haan waada, he put his hand on her head... Ap ky sar ki kasam khata hoon baki ju kahein gi man loon ga...
Thek hy Daya tu phir suno, hum tumhare liye koi aesi ladki dhondein gy ju tumhare bachy ki Maa banna chahy gi aur hamein hmara ansh dy ker tumhari zindagi se hamesha ky liye chali jaye gi...
Daya pulled back his hand and stand up with a jerk...
Mm... maa... kia keh rahi hein ap, aesa kesy hu sakta hy...
Daya's Mom: Aesa kiyun nahin hu sakta is mein kia hy, Daya tum ny kaha tum dosri shadi nahin kro gy, Shreya ky against nahin jao gy, usey dhoka nahin du gy hum ny sub mana aur tum...
Maa ap sub ku yeah bat samj mein kiyun nahin ati mein Shreya ky ilawa kisi ku yeah hak nahin dy sakta, ju Shreya ka hy woh usi ka rahy ga...
Daya tum ny hmari kasam khayi hy...
Daya: Mom ap ku aesa kiyu lagta hy ky kami Shreya mein hy, problem muj mein bhi tu hu sakti hy...
Abhijeet: Daya kia bakwas ker rahe hu...
Ab yeah bakwas hu gyi hy... kiyun Abhijeet is mein ghalat kia hy, kami muj mein bhi tu hu sakti hy...
Daya's Mom: Hum kuch nahin jante tum wohi kro gy ju hum bolein gy...
Mein ny bhi bol dia hy mein aesa kuch nahin kron ga sun lein ap sub...
Daya bat tu suno, Abhijeet calling his name, but he angirly walking from the house and Shreya just starring his back...
Daya's Mom: Yeah sub tumhari waja se hu raha hy, na tu khud bacha de sakti hu aur na woh tumhare ilawa kisi ku dekh sakta hy, tum chali kiyun nahin jati... Chali jao yahan se...
Tarika: Maa pleaseee Shreya ka is mein kia dosh hy...
Abhijeet: Shreya tum jao yahan se aur Daya ku call kro pocho kahan gya hy woh...
Ji...
Daya entered in the home and Shreya was still waking for him...
Daya ap aa gaye...
Kk... ka... kahan jao ga... Tumhein chod kr nahi... nahin ja sak... sakta hoon...
Daya ap ny drink ki hy... Oooh God kisi ny dekh lia tu problem hu jaye gi...
Daya stumbled and fall down on Sofa, Shreya trying hard to waking him up but vain...
She knocked the door and Dushyant opens the door... Bhabhi ap itni rat ku sub thek hy na...
Dushyant please meri help ker du Daya ku room mein ly ker jana hy pleaseee...
Kia hua hy Bhaiya ku...
Shreya: Dheery bholo Dushyant, chalo mere sath...
They helping him reach on their bed and Shreya say thanks to him...
Dushyant aik request hy...
Mein kisi ku kuch nahin kahon ga, ap bhaiya ka khayal rakhein...
She just smiled and caressing his forehead and also pecked on him...
Daya kiyu itna pyar krte hein, is laik nahin hoon mein... I hope sub thek hu jaye...
They sleeping peacefully when some one knocking their door...
Shreya opens the door...
Dushyant: Bhabhi Maa ki tbiat thek nahin Abhijeet bhaiya unhein hospital ly kr gaye hein un ki condition critical hy hamein jana hu ga...
Shreya: Haan mein uthati hoo inhein...
They reached in hospital and inquiring about their mother's health...
Doctor: Heart attack aya hy, we need their surgery but patient deny ker rahe hein...
Daya: Aesy kesy doctor ap surgery start krein...
Maa tum se milna chahti hein Daya, phir hi woh surgery ky liye jayen gi...
Daya: Abhijeet please mein janta hoon woh kia chahti hein muj se...
Shreya placing her hand on his shoulder, Daya Maa ki life zyada zrori hy...
Tum tu yeah na kaho, nahin hu ga muj se kesy samjaon mein tumhein...
Abhijeet: Fasla tu tumhein hi lena hy...
Daya: Thek hy Doctor ap surgery start kijye... mein agree hoon...
Abhijeet: Maa pehly tum se milein gi Daya...
Abhijeet mein abi un ka samna nahin ker sakta trust me wohi hu ga ju woh bolein gi...
Daya ap...
Shreya mujy akela chod du please, abi mujy meri Maa ki jan bachani hu gi... hu saky tu mujy maaf ker dena...mein haar gya... haar gya mein Shreya...Tum abi bus Maa ky liye dua kro...
Shreya: Kuch nahin hu ga Maa ku...
Daya: Haan...
Doctor rushed out and Abhijeet ask about his Mother...
Doctor: Ap mein se Daya kon hein, Patient un se milna chahti hein...
Daya beta meri zindagi ka koi bhrosa nahin, mein chahti hoon tum Sonam ka hath tham lu aur Sonam ku hi yeah hak du ky woh hmare ansh ku janam dy...
Daya: Nan... nahi... nahin ap kia keh rahi hein...
Daya koi aur orat hu gi tu kabhi bhi apna bacha le jaye gi... Sonam aesa nahin kry gi us ky pas tu Adarsh hy...
Maa ap thek hu jayen hum phir bat krein gy...
Mein kesy man loon ky tum apni kasam phir se nahin todo gy...
Mein waada krti hoon yeah apni kasam nahin todein gy...
Daya's Mom: Shreya tum chali jao tum, mujy tum pr bhrosa nahin hy, yeah sub tumhari waja se hi hu raha hy...
Daya: Maa kesy samjao ap ku Kami tu muj mein bhi hu sakti hy...
Shreya: Nahin kami muj mein hy...
Jhot bol rahi hu na tum...
Shreya: Nahin yeah rahin meri reports... Check ker lein...
To be Continued...
YOU ARE READING
Tum Dena Sath Mera
FanfictionFamily Story Of Dareya... Their Love intimation Sweeet moments and also fight for their Love... Cover credit to @Sumpeople...