part,1

11.7K 768 9
                                    

#Zawgyi
👑​ေခတ္​သစ္​မိဖုရား👑
အပိုင္​း(၁)

"​ေ႐ွာင္​က်န္​႔ရဲ႕တစ္​ကိုယ္​​ေတာ္​အယ္​လ္​ဘမ္​ထြက္​႐ွိပါၿပီ..."

ဆိုတဲ့ဆိုင္​းဘုတ္​ကို​ေစ်း​ေရာင္​းပြဲ​ေတာ္​တြင္ခ်ိတ္ထားျခင္း​​​ျဖစ္​သည္​။

​ေ႐ွာင္​က်န္​႔ကမင္​းသမီး႐ူနင္​နဲ႔ဇာတ္​ကား႐ိုက္​​ေန​ေသာ႐ိုက္​ကြင္​း​ေပၚတြင္​ျဖစ္​သည္​။

​​ေ႐ွာင္​က်န္​႔:"႐ူနင္​မင္​း​ေျပာျပပါ ဘာျဖစ္​လို႔ကိုတို႔ႏွစ္​​ေယာက္​ကအတူတူ႐ွိလို့မရတာလဲ...?"

ရူနင္:"ဒါ​ေတြအားလံုးက႐ွင္​့အ​ေမ​ေၾကာင္​့ပဲ​ေလ...😢😭"

(ဒါ႐ိုက္​တာ ႀကီးနဲ႔စက္​အဖြဲ႔သားမ်ားက​ေ႐ွာင္​့က်န္​႔သ႐ုပ္​​ေဆာင္​ပံုကိုမႀကိဳက္​ၾက​ေပ မ်က္​ႏွာမ်ားခ်ံဳ႕တြ​ေနၾကသည္​။)

​​ေရွာင္က်န့္​​:"ကို႔အ​ေမ့အ​ေၾကာင္​းကို​ေကာင္​းကင္​ကိုတိုင္​တယ္​ၿပီး,က်ိန္​ဆိုတယ္​......"

(လမ်ားသိပ္​မၾကာမွီပင္​​ေ႐ွာင္​က်န္​႔ တစ္​​ေယာက္​တ႐ုတ္​ျပည္​့၏အ​ေကာင္​းဆံုးသ႐ုပ္​​ေဆာင္​ထူးခြၽန္​ဆု(​ေရႊျမင္​းအိမ္​ဆု)ကိုရခဲ့သည္​။)

သတင္​း​ေထာက္​မ်ား:"တဆိတ္​​ေလာက္​​ေမးပါရ​ေစ႐ွင္​
​ေရႊျမင္​းအိမ္​ဆုကိုဆြတ္​ခူးခဲ့တယ္​​ေနာ္​ ဟုတ္​ကဲ့လူ​ေတာ္​​ေတာ္​မ်ားမ်ားက႐ွင္​့အာ့ဆုကိုဝယ္​ခဲ့တာလို႔..သ​ံသယဝင္​​ေနၾကပါတယ္​.. ​ေနာက္​ကြယ္​က​ေနတိတ္​တဆိတ္​လုပ္​ယူခဲ့တာလား..?အျပင္​ကသံသယ​ေတြကိုဘယ္​လို​ေျဖ႐ွင္​းခ်က္​​ေပးမွာလဲ...?တခ်ိဳ႕သူ​ေတြ​ေျပာ​ေနၾက​ေတာ့အာ့ဆုကနည္​းလမ္​းအမွန္​နဲ႔ရခဲ့တာမဟုတ္​ဘူး...​ေ႐ွာင္​က်န္​႔...႐ွင္​့ျကားတာက​ေတာ့​ေရ​ွ့တ​ေခါက္​​ေဇာတ္​လမ္​းမွာကိုယ္​စားသ႐ုပ္​​ေဆာင္​ခိုင္​းခဲ့တယ္​ဆို....ပရိပ္​သတ္​​ေတာ္​​ေတာ္​မ်ားမ်ားကလဲ​ေငြနဲ႔ဝယ္​ထားတာဆို ဟုတ္​ပါသလား...?

(ထို​ေမးခြန္​းမ်ားကို​ေ႐ွာင္​က်န္​႔တခုမွမ​ေျဖပဲ ​ေဘာ္​ဒီဂက္​မ်ားျဖင္​့ ကား​ေပၚတက္​ကာအိမ္​သိုျပန္​သြားခဲ့သည္​။)

"​ေခတ္​သစ္​မိဖုရား "(Completed)Where stories live. Discover now