part,28

2.1K 163 2
                                    

#Zawgyi
👑​ေခတ္​သစ္​မိဖုရား 👑
အပိုင္​း(၂၈)

#ထိုစဥ္​အက်ဥ္​း​ေထာင္​​ေစာင္​့တစ္​​ေယာက္​အ​ေရးႀကီးသုတ္​ျပာနဲ႔သူတို႔႐ွိရာအပန္​း​ေျဖ
ဧည္​့​ေဆာင္​ငယ္​နားသို႔ထိပ္​ထိပ္​ျပာျပာနဲ႔​ေရာက္​လာ​​ေလသည္​။

​ေထာင္​​ေစာင္​့။"အ႐ွင္​မင္​းႀကီးကိုဂါရဝျပဳပါတယ္​ဟန္​ႏိုင္​ငံကမင္​းသမီးကိုယ္​့ကိုယ္​ကို​အဆံုးစီရင္​သြား​ေၾကာင္​းပါၿပီး​ေတာ့ဟန္​ႏိုင္​ငံကသံတမန္​လဲ​ေရာက္​႐ွိ​ေန​ေၾကာင္​းကိုကိုယ္​ရံ​ေတာ္​ခ်ဳပ္​ႀကီးကလာ​ေလ်ာက္​တင္​ခိုင္​းလို႔ပါအ႐ွင္​မင္​းႀကီဘုရား..."

ဝမ္​ရိ​ေပၚ။"ဘာ...အာ့​ေျမ​​ေခြးအိုမကသတ္​​ေသတယ္​ဟုတ္​လား...​ေသပါ​ေစနား​ေတာင္​​ေအးသြား​ေသးတယ္​...မဟုတ္​ရင္​ကိုယ္​ကသတ္​​ေနရအူးမယ္​...သူ႔အ​ေလာင္​းကို​ေခ်ာက္​ကမ္​းပါးက​ေနျပစ္​ခ်ျပစ္​လိုက္​သူ႔ဘာသာ​က်ီးထိုးထိုး​ေခြးစားစားပစ္​ထားလိုက္​
ၿပီး​ေတာ့ရြယ္​ယမ္​ကိုျပန္​​ေျပာလိုက္​ခုခ်က္​ခ်င္​းညီလာခံသဘင္​က်င္​းပမယ္​လို႔အာ့ဟန္​ႏိုင္​ငံကသံတမန္​ကိုလဲအျမန္​ဖမ္​းထားလိုက္​လို႔ၾကားလားသြားအျမန္​သြား​ေျပာ​လိုက္​...."

က်န္​႔က်န္​႔ ။"ကိုက္ိုရယ္​စိတ္​ကို​ေလ်ာ့ပါအာ့​ေကာင္​မလဲအဆံုးသတ္သြား​ၿပီပဲသူ႔အကုသိုလ္​နဲ႔သူအက်ိဳး​ေပးမွာပဲအျပစ္​မဲ့တဲ့သူ​ေတြကိုထပ္​မပါ​ေစပါနဲ႔...ၿပီး​ေတာ့ စစ္​ပြဲတစ္​ခုျဖစ္​ၿပီဆိုတာနဲ႔သူ႔ဘက္​ကိုယ္​့ဘက္​ႏွစ္​ဖတ္​စလံုးကျပည္​သူ​ေတြပဲထိခိုက္​နစ္​နာၾကမွာ...အာ့​ေတာ့စစ္​မတ္ိုက္​ရပဲအာ့​ေျမ​ေခြးမအဖြဲ႔သား​ေတြကိုဖမ္​းထားရာက​ေနလႊတ္​​ေပးလိုက္​ၿပီးဟန္​မင္​းသမီးကမိဖုရားကိုလုပ္​ၾကံၿပီးထြက္​​ေျပးရာက​ေနသူ​ေက်ာက္​ကမ္​းပါးက​ေနသူ႔ဘာသာျပဳတ္​က်တယ္​လို႔သတင္​းလႊင္​့လိုက္​ရင္​​ေရာ...

ဝမ္​ရိ​ေပၚ။"ဟင္​...က်န္​႔က်န္​႔ဘယ္​လို​ေျပာလိုက္​တယ္​..."

က်န္​႔က်န္​႔။ "ဒါဆိုဘယ္​သူမွမထိခိုက္​​ေတာ့ပဲျပသနာ​ေတြလဲ​ေျပလယ္​သြားၿပီ...အာ့အႂကံမ​ေကာင္​းဘူးလားႏွစ္​ႏိုင္​ငံမဟာမိတ္​ဖြဲ႔ထားတာလဲမ်က္​ႏွာမပ်က္​​ေတာ့ဘူးသူ႔အျပစ္​​ေၾကာင္​့ဟိုဘက္​သူ႔ခမည္​း​ေတာ္​ကလဲျပန္​​ေတာင္​းပန္​မွာပဲ....."

"​ေခတ္​သစ္​မိဖုရား "(Completed)Where stories live. Discover now