part,6

4.7K 357 32
                                    

#Zawgyi
👑​ေခတ္​သစ္​မိဖုရား 👑

အပိုင္​း(၆)

#နန္​းတြင္​း​ေဆး​ေဆာင္​တြင္​​ေဆးျမစ္​​ေထာင္​းသံဆူညံ​ပြတ္​​ေလာ႐ိုက္​လ်က္​​သမား​ေတာ္​ႏွင္​့​ေဆးအကူမ်ားအလ်င္​စလို​ေဆးမ်ား​ေထာင္​း​ေနတယ္​အ​ေၾကာင္​းမွာ...

ဝမ္​ဘုရင္​ႏွင္​့နန္​႐ွန္​မယ္​မယ္​တို႔အိပ္​​ေဆာင္​​ဝင္​ျခင္​း​ေၾကာင္​့ပင္​အမတ္​ၾက​ီး၏အတြင္​းသူလ်ိဳ​ေလးကုန္​းကုန္​းမွ​ေခ်ာင္​းနား​ေထာင္​ၿပီးသတင္​​ေပး​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့....

"ဘာ...၇ခါ...ျမန္​ျမန္​​ေထာင္​း ....ျမန္​ျမန္​​ေထာင္​း....ျမန္​ျမန္​.. ျမန္​ျမန္​..😳😳၁၀ႀကိမ္​...ျမန္​ျမန္​ လုပ္​...သြားၿပီသြားၿပီးအ႐ွင္​မင္​းႀကီးကတညထဲနဲ႔၁၅ႀကိမ္​😱😱..​ေလာကႀကီး႐ႈပ္​​ေထြးသြားၿပီ..."

ဟုပါးစပ္​မွတရစပ္​​ေျပာကာ စာပို႔ခိုျဖင္​့မယ္​​ေတာ္​ႀကီးအားသတင္​​ေပး​ပို႔လိုက္​ရာစာပို႔ခိုမယ္​​ေတာ့ဆီ​ေရာ​ေတာ့

မယ္​​ေတာ္​ႀကီး ကစာလိပ္​ကိုယူၿပီးခိုကိုျပန္​လႊတ္​လိုက္​​ေရာ မင္​​ေအာ္​၏ပခံုး​ေပၚသို႔..ခိုခ်ီးပါခ်သြား​ေတာ့၏

မယ္​​ေတာ္​ႀကီး ကစာကိုဖတ္​ၾကည္​့ပီးစိတ္​တိုစြာ

"အဓိပၸါယ္​မ႐ွိဘူး...တိုင္​းျပတျပည္​့ရဲ႕ဘုရင္​ျဖစ္​ပီး...မဂၤလာ​ေတာင္​မ​ေဆာင္​ရ​ေသးပဲအတူတူ​ေနတယ္​..ဘယ္​လိုလုပ္​တင္​့​ေတာ္​မွာလဲ..?အ႐ွက္ကိုမ႐ွိဘူး..."

ဟုစိတ္​တိုပီး​ေျပာရာမယ္​​ေတာ္​ႀကီးအားမ​ေန႔ညကသူလ်ိဳကုန္​းကုန္​း​ေလးမွ..

"က်န္​​ေတာ္​မ်ိဳး အျပင္​ကၾကားတာ..နန္​႐ွန္​မယ္​မယ္​ရဲ႕​ေအာ္​သံက​ေတာတြင္​းဆင္​႐ိုင္​းတ​ေကာင္​​ေအာ္​သံလိုပဲ..နား​ေထာင္​ကဆိုးပါတယ္​မယ္​မယ္​"

ဟု​ေျပာလိုက္​​ေတာ့အမတ္​ႀကီး၏သမီးမင္​​ေအာ္​က

"​ေဖ​ေဖ ဒါဆိုသမီးဘယ္​လုိလုပ္​ရမလဲ..?"

ဟုမ်က္​ႏွာ႐ံွု့မဲ့ပီး​ေျပာရာအမတ္​ႀကီးက

"ဒီမိစၧာ​ကိုျမန္​ျမန္​မ႐ွင္​းပစ္​ရင္​..က်န္​​ေတာ္​တို႔ရဲကိစၥႀကီးကိုပ်က္​စီး​ေစလိမ္​့မယ္​..​ေရာက္​လာတာ​ေတာင္​မၾကာ​ေသးပဲနဲ႔အ႐ွင္​မင္​းႀကီးကို..ျမဴဆြယ္​ႏိုင္​တယ္​..အခ်ိန္​ၾကာလာရင္​မယ္​​​ေတာ္​ႀကီးရဲ႕​ေခါင္​း​ေပၚတက္​လာလိမ္​့မယ္​"

"​ေခတ္​သစ္​မိဖုရား "(Completed)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora