Hoseok🔞

7.2K 95 150
                                    

•Yana kaydırıp playlisti açın. <3

Hoseok'la sinemaya gideceğim için erken kalkmıştım. Akşam gidecektik ama hazırlanmak için daha fazla zamanım olması iyi olur diye düşündüm. Telefonumu elime alıp Hoseok'a mesaj attım.

Y/N: Günaydın aşkım.

5 dakika sonunda cevap vermişti.

Hoseok: Günaydın bebeğim.

Y/N: Hangi filme gideceğimizi hala söylemedin?

Hoseok: Gidince görürsün, seveceğine eminim;)

Y/N: Korku filmi değildir herhalde?

Hoseok: Hayır ama izlerken seni etkileyeceğine emin olduğum bir film:)

Y/N: Aah güzel bir hikayesi var herhalde, sevindim:))

Hoseok: Evet çok güzeldir.

Y/N: Tamam o zaman akşama görüşürüz aşkım<3

Hoseok: Görüşürüz bebeğim<3

Telefonumu kapattım ve yatağa attım. Aksiyon filmi falan olabilir, çok etkilenirim öyle filmlerden. Neyse çok düşünüp zaman kaybetmeyelim.

Yataktan kalkıp banyoya ilerledim. Pijamalarımı çıkarıp banyoya girdim. Duş almak beni kendime getirmişti. Ah peki ne giyecektim ben? Tatlı mı, seksi mi? Hem tatlı hemde seksi bir kıyafet olsun o zaman. Dolabıma yöneldim, karar vermek çok zordu. Buldum! Evet bunu giyeceğim.

Elbise çok tatlıydı ama aynı zamanda vücudumu çok güzel sardığı ve bacaklarımı ortaya çıkardığı içinde seksi duruyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elbise çok tatlıydı ama aynı zamanda vücudumu çok güzel sardığı ve bacaklarımı ortaya çıkardığı içinde seksi duruyordu. Umarım Hoseok'ta beğenir.

Hoseok'la liseden beri tanışıyoruz. Lisede üst sınıflardandı ve biz sadece arkadaştık ama liseden sonra işler değişmeye başladı, ikimizde birbirimize karşı hislerimiz olduğunu farketmiştik. Ben 24 yaşındayım o da 26, artık evlenme yaşımızın geldiğini düşünüyorum ama o ne zaman istiyorsa hiç sorun değildi benim için. İkimizde dansçıyız, bu sayede yakınlaşmıştık. Onun dans edişine aşık olmuştum, o kadar mükemmel ki.

Kendi dans okulum var ve orada dans öğretmenliği yapıyorum, ara sıra Hoseok'tan gelip onlara yardımcı olmasını istiyordum, o benden daha profesyonel. Sadece sevgiliyiz ama birlikte yaşıyoruz, ailelerimiz ikimizde yetişkin olduğumuz için kararımıza karışmamıştı. Hoseok, sabahları çok tatlı oluyor ama gece olunca içinden sanki başka biri çıkıyor. İşinde gerçekten çok iyi..

•akşam sinemada•

Hoseok beni arabasıyla evimden almıştı. Şu an izleyeceğimiz filmin olduğu salonda oturuyoruz. Hala filmin ne olduğunu öğrenememiştim. En arkada iki kişilik çift yerinde oturuyorduk. "Aksiyon filmi mi?" Diye sordum. "Aksiyonlu geçebilir ama farklı bir şekilde." Dedi, yüzünde piç bir sırıtış vardı. Ne demek istiyordu? Anlamamış gözlerle ona baktım.

BTS | oneshutsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin