Namjoon🔞

7.4K 104 92
                                    

•Fotoğrafı yana kaydırıp 'I see red' şarkısını açabilirsiniz aşırı moda sokar.<3

Patronumun evinde oturmuş verdiği kağıtları düzenliyorum. Bunu neden evinde yapmam gerektiği hakkında hiçbir fikrim yok. Evi gerçekten çok güzel çoğunlukla karanlık tonlar tercih etmiş.. kendisi gibi.

Bay Kim'de anlam veremediğim bir çekicilik var beni kendine çekiyor. Yakınımda olduğu zaman nefes almayı unuttuğum oluyor. Nadiren gülsede o gamzeleri..

Arkamdan ayak seslerinin geldiğini duydum. "Sıkılmadın mı bundan?" Dedi Bay Kim. "Bay Kim işi siz verdiniz bende yapıyorum." Diye yanıtladım. Boynum ve sırtım gerçekten çok ağrımaya başlamıştı ama işimi yapmalıydım.

Arkamdan bana daha fazla yaklaştığını hissettim. Omuzlarıma masaj yapmaya başladı. Etraf sıcakladı sanki. "Nelerden hoşlanırsın Y/N?" Diye sordu. Ses tonu o kadar etkileyiciydi ki, birde bunu bana masaj yaparken sorması..

Hormonlar yüzünden aşırı etkilenmiştim tabi birde patronumun seksiliğini eklersek.

"Tahmin edin." Bir dakika neden böyle bir şey söyledim ben. Çok saçma oldu o benim patronum. Aşırı utanmış hissediyorum şuan. Bay Kim'in güldüğünü duydum. Kesin bir aptal olduğumu düşünüyor.

Bay Kim boynumu tuttu ve fısıldadı. "Ne istediğini çoktan hissedebiliyorum."

Tanrım sadece konuştu neden ıslandığımı hissediyorum. Beni işten kovacağı yok herhalde, değil mi? O zaman bende harekete geçmeliyim.

Ayağa kalktım ve ellerimi boynuna doladım. Yavaşçana yüzüne yaklaşırken konuştum. "O zaman ne istediğimi göster bana."

Belime kolarını dolayıp beni kendine daha çok yakın tuttu ve dudağıma doğru yaklaşmaya başladı. "İstediğini alacaksın." Dedi ve beni öpmeye başladı. Hiç beklemeden bende aynı şekilde ona karşılık verdim. Çok tutkulu bir şekilde öpüyordu.

Öpüşürken onu odasına doğru sürükledim. Odasının nerede olduğuna lavaboya gitmek için kalktığımda bakmıştım.

Odaya geldiğimizde onu yatağa ittim ve üzerine çıktım. Bana baktı ve dudağını ısırdı. "Senin yollarını beğendim." Dedi ve kollarını bana sarıp beni kendine çekti, bu sefer dilini kullanarak beni daha sert öpmeye başladı.

Kendimi geri çektim ve ona sırıtarak tişörtümü yavaşçana çıkardım. Bana baktı ve dudağını ısırdı, altımdan onun sertleştiğini hissettim. Onu şu an içimde istiyorum.

Beni yana yatırıp yüz üstü yatmamı sağladı. Eteğimi ve külodumu çıkardı. Pantolonunun fermuarını açtı ve erkekliğini çıkardı. Benimle uğraşmaya çalışarak erkekliğini bana sürttü. Daha başlamadan boşalacaktım galiba.

"Beni içinde istiyor musun?" Diye sırıtarak sordu. Tanrım bu ne saçma bir soruydu istemeseydim neden burada olayım. Hala bana sürttüğü için çok ıslanmıştım. "Ahh e-evet istiyorum." Diye zar zor söyledim.

Sadece ucunu içime sokarak benimle daha fazla uğraşmaya çalıştı. "Sihirli kelime neydi?" Diye sordu. Limitime ulaştığımı hissediyorum. Sihirli kelime mi? Babacık falan mı dememi istiyordu? Fazla bir seçeneğim yok gibi duruyor. "Lütfen daddy." Cidden bunu söylediğime inanamıyorum ama bu adamda tam o tip vardı.

BTS | oneshutsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin