Seokjin🔞

5.9K 86 30
                                    

Sınıfta oturmuş hocanın gelmesini bekliyordum. O sırada içeri dün barda tanıştığım adam girdi.

Jin.

"Merhaba arkadaşlar yerlerinize oturun lütfen." Siktir bu adam mı geçti eski hocanın yerine?

•Önceki gün•

Arkadaşlarımla barda oturmuş hangi erkek daha seksi diye bakıyorduk. Gözlerim birine takıldı. O da aynı şekilde bana bakıyordu ve asla gözlerini çekmedi. Arkadaşlarıma haber verip yanlarından kalktım. O kişiye doğru ilerledim ve hala gözlerini üzerimden çekmiyordu. Biraz içkili olduğum için başım dönmeye başlamıştı. Bunu farkedip yanıma geldi ve bana yardımcı oldu. Beni yanına oturttu.

"Seni burada hiç görmemiştim." Dedi. Galiba buraya sürekli geliyor. "Evet ilk kez geldim buraya." Dedim. Bana gülümsedi. 18 yaşına yeni girdiğim için geldiğimi söylemedim çünkü biraz büyük duruyordu ve yaşımı öğrenmesine gerek yoktu.

Barmene seslenip ikimize içki söyledi. Zaten yeterince sarhoş hissediyordum ama çoktan söyledi. "Buraya sık gelir misin?" Diye sordum. "Evet gelirim, buraya gelince rahatlıyorum." Dedi. "Nasıl rahatlıyorsun." Diye sordum. "Bilirsin, kızlarla-" sözünü kestim. "Tamam anladım." Dedim ve güldü. Bu adam gerçekten buradaki en yakışıklı kişi gibi duruyor.

Bende biraz rahatlasam mı?

Aklıma gelen fikirle elbisemin dekoltesini biraz daha açtım. Ona döndüm. "Adın ne?" Diye sordum. "Jin. Senin?" Dedi. "Benimde Y/N." Dedim. "Bu arada az önce arkadaşların çıktılar, bir kaç erkekle." Dediği anda gözlerim kocaman oldu, sorun beni bırakıp gitmeleri değil en azından haber verebilirlerdi. Neyse o zaman bizde çıkalım bari.

"Burası biraz sıktı beni." Dedim. "İstersen konuşmamıza başka bir yerde devam edebiliriz." Dedi ve gülümsedi. Ah gülümsemesinin ne kadar etkileyici olduğunu söylemişmiydim? "Olur gidelim." Dedim ve Jin barmene parayı verdi içkileri içmemiş olsakta, ayağa kalktık ve dışarı çıktık. Arabasını çağırttı, arabaya bindik ve sürmeye başladı.

Büyük bir evin önünde durdu. Tabi arabasından belliydi zengin olduğu. Kalkıp benim kapımı açtı bende arabadan indim. Eve doğru ilerledik. Kapıyı açtı ve içeri girdik.

Galiba dayanamayacağım.

"Tanışma kısmını başka zamanda yapabiliriz." Dedim ve dudaklarına yapıştım. Bu kadar hızlı olmamı beklemediği belliydi ama gülümsediğini farkettim. Öpüşüme karşılık verdi. Dudakları o kadar yumuşakki, şu ana kadar hiç birini öperken bu kadar zevk almamıştım.

Öpüşmemize devam ederken beni kucağına aldı ve odasına taşıdı. Odaya geldiğimizde elbisemi bir kerede çıkarıp yere fırlattı ve üstüme doğru yürüdü bende geri gidip yatağa uzandım. Üstüme çıktı ve tekrar dudaklarımı öpmeye başladı ama bu sefer daha sert ve dilini kullanarak. Tişörtüne uzanıp onu çıkardım. Kasları çok güzel gözüküyordu.

Jin boynuma yöneldi ve yavaş yavaş öpmeye başladı öpücükleri göğsüme doğru kaydı ve südyenimin kopçasına ulaşıp bir kerede çıkardı. Göğüslerim serbest kalmıştı. "Çok güzel görünüyorsun." Dedi ve hayranlıkla baktı. Ona gülümsedim. Göğsüme yönelip emmeye ve diğeriylede oynamaya başladı. Zevkten dolayı inledim.

Göğüslerimden çekilip yavaş yavaş aşağı doğru öperek inmeye başladı. Özel bölgeme geldiğinde durdu ve bana baktı. Yavaşça külodumu çıkarırken ellerini bacağıma sürtüyordu, bu hareketi bile inlememi sağladı.

BTS | oneshutsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin