ŞOK O_o

534 12 0
                                    

İşe başladığımdan beri o kadar yoruldum  ki artık kendimi ayakta tutmakta zorlanıyorum.Artık gücüm kalmadı.Neden bu kadar çabuk yoruluyorum?...Bilmiyorum.Artık dinlenmem lazım.Nedendir bilmiyorum ama sürekli terleme, diş etlerimde kanama oluyor.

∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞

Bunları düşünürken alarm çaldı.Demekki saat 05.00 olmuştu.Geç kalmamak için hastaneye doğru yola çıktım.Yürüyecek halim yok.Kendimi çok yorgun hissediyorum.Hastaneye giderken birden burnum kanamaya başladı.Hayırdır inşallah.Neyse burnumun kanaması durduktan sonra lavaboya gittim.Burnumun etrafı hep kan olmuştu.Gören de beni dayak yedim sanıcak.Derken içeriye Dr.Emel girdi.

"Ne oldu sana böyle!?"

Ben tabi öyle bağırınca korktum.Salak karı ne bağırıyon öyle,sanki bir şey oldu demeye niyetlendim ama "Bir şey olmadı Emel Hanım,sadece yolda burnum kanadı."

Birden yüzü belirsiz bir şekil aldı. "Gel seni bir muayene edeyim."

"Peki."

~T_T~~T_T~~T_T~~T_T~

...

"Sırtını döner misin?"

...

"OLAMAZ!?!?!"

"Emel Hanım ne oldu?".

"Sana bir kaç kan tahlili yapacağım.Sadece emin olmak için."

"Tamam ben o zaman Derin hemşireye söylerim o bana yardımcı olur."

"Nasıl istersen ama çok hızlı olsunlar." dedi ve gitti.Ne oldu ki şimdi? ...

Derin de bu olanları duyunca şaşkınlığını gizleyemedi.

"Ben senin için öğrenirim Esra.”

”Teşekkür ederim canım benim."

"Önemli değil."

Derin'in Ağzından.
Oldukça merak etmiştim.Bu yüzden Emel Hanımın yanına korkarak da olsa gittim.Çünkü işini yaparken sinirli olabiliyor.Kapıyı tıklattı. İçeriden bir ses 'gir'dedi.Girdim.
"Emel Hanım Esra'dan çok acil ksn tahlili istemişsiniz.Hem tahlili getirdim hem de bir şey sormam gerekiyor.Esra 'nın neyi var??
"Bunu söylemek çok zor.
....Esra...Lösemi...Maalesef.Ayrıca başhekime söyledim bir hafta raporlu."
Nasıl olur ama...ama Esra..Hayır bu olamaz.Canım benim. Nasıl söylerim ona?.

Esra'nın Ağzından
Off nerde kaldı Derin.Yaklaşık 20 dakika oldu gideli.İşte geldi.Ancak rengi atmıştı.
"Ne oldu Derin niye rengin attı öyle?
"Emel hocayla konuştum.Sadece dinlenmen gerekiyormuş.Başhekimle konuşmuş, 1 hafta rapor vermiş."
"Oha, bir hafta mı?"
"E-evet.Niye ki?"
"Ne biliyim çok uzun geldi."
◑◑◑◑◑◑◑◑◑◑◑
Offf bir hafta ne yapacağım ben.Biraz yatayım bari.En azından zaman geçer.
###############
Ertesi sabah kalktığımda gözüm karardı ve sonrasını hatırlamıyorum...

Kısa mı uzun mu bilmiyorum ama muhtemelen kısa olmuştur. -_-
Kısmet olursa bir gün uzun yazıcam inşallah ama azıcık voteeee lüüütttfeeennn ♥♥♡♡yb 1 ay sonra gelecek.Vote ne zaman artarsa o zmn yb gelir. Arttığı an yayınlayacağım cünkü yb hazır: ))

Sağlıkçı(HAZİRAN AYINDAN SONRA DEVAM EDİLECEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin